Polska Foodpanda dostanie działkę

Autor: Redakcja
Data dodania: 15 kwietnia 2014
Kategoria:
Foodpanda

Foodpanda

A konkretnie działkę z 20 mln $ - globalny serwis do zamawiania jedzenia otrzymał właśnie tyle finansowania w rudzie B. Oznacza to, że polski oddział rozwinie skrzydła. Ostatnio Foodpanda testuje dostawy z sieci McDonald's.

W ciągu dwunastu miesięcy polski oddział Foodpandy nawiązał współpracę z ponad 1200 restauracjami w całym kraju, w tym z siecią McDonald’s, z którą testuje usługę McDonald’s w Dostawie. Ponadto szykuje się do współpracy z kolejną dużą siecią restauracji i pozyskania co najmniej 500 nowych partnerów. Dodatkowe finansowanie pozwoli zrealizować założenia na rok 2014.

Fundusz venture capital Phenomen Ventures, zainwestował 20 mln dolarów w rozwój Foodpandy. Jest to znaczące wsparcie dla właściciela serwisu pozwalającego zamawiać posiłki za pomocą strony internetowej i aplikacji mobilnej. Środki zostaną w dużej mierze przeznaczone na rozwój regionu Europy Środkowo-Wschodniej. W poprzednim roku Foodpanda poszerzyła swój zasięg o 20 państw, w tym Polskę.

Środki, które otrzymała niemiecka centrala będą przekazywane do lokalnych oddziałów. Na razie nie wiadomo, jaka część dofinansowania trafi do Polski. Łącznie, ze wspomnianym już dofinansowaniem, Foodpanda pozyskała blisko 50 mln dolarów w ciągu ostatniego roku.

– Najbliższy rok będzie dla nas bardzo ważny, ponieważ chcemy pojawić się w nowych lokalizacjach, a jednocześnie rozwijać ofertę w miastach, w których już działamy – mówi Piotr Łagowski, Dyrektor Zarządzający Foodpanda na rynki CEE. – Cele, jakie sobie postawiliśmy są ambitne i dodatkowe fundusze pomogą nam je zrealizować – kończy Łagowski.

Ekspansja w nowych miastach będzie wspierana przez szeroko zakrojoną kampanię reklamową, na którą składać się będą spoty emitowane w telewizji i radiu, a także kampania outdoorowa. Firma planuje też rozwój samego serwisu i aplikacji mobilnej. Największe zmiany będą dotyczyły tej ostatniej. Wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej - na systemy iOs, Android, Windows Phone - pozwoli konsumentom jeszcze sprawniej zamawiać ulubione posiłki z dostawą do domu. Właściciel serwisu planuje także wprowadzenie programu lojalnościowego dla użytkowników.

Foodpanda to aplikacja mobilna i portal internetowy umożliwiający zamawianie z ponad 1 200 restauracji w Polsce. Poza McDonald’s można dokonać zamówienia m.in. z tak popularnych restauracji jak Subway, Salad Story, Sphinx, Da Grasso czy Noodle w pudle. Foodpanda jest obecna w 35 krajach, na 5 kontynentach. W Polsce serwis został uruchomiony w lutym 2013 roku.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram