Spółka CDRL, polski producent odzieży i obuwia dla dzieci, rozpoczął współpracę z niemiecką siecią myToys.
Na początku lutego br. partnerzy otworzyli pierwszy sklep w Lüdenscheid działający w formule „shop in shop” - punkt Coccodrillo zlokalizowany jest w sklepie MyToys. Jak powiedział prezes polskiej firmy Marek Dworczak, klienci MyToys pozytywnie odebrali jej ofertę.
Partnerzy CDRL również są zadowoleni z tego, jak rozpoczęła się współpraca. MyToys jest częścią niemieckiej grupy OTTO i ma 17 punktów handlowych na terenie tego kraju.
– Dzięki temu, że działamy z silnym partnerem mamy szansę na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki na bardzo dużym rynku niemieckim. Przyjęta formuła umożliwia nam ekspansję bez podejmowania znacznych inwestycji. Liczymy też na współpracę w zakresie e-commerce – zaznaczył wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.
Ekspansja zagraniczna jest jednym z filarów strategii rozwoju polskiej firmy. W tym roku CDRL planuje otworzyć 30-40 nowych sklepów zagranicznych, m.in. w Rosji, Arabii Saudyjskiej, Kazachstanie, Iranie i na Ukrainie.
W Polsce spółka otworzy niedługo swój 250-ty sklep, który będzie zlokalizowany w nowej galerii w Tychach. Firma rozwija się w oparciu o system franczyzowy i partnerski.