Spółka obuwnicza CCC podpisała umowę franczyzową z Apparel Group. Dzięki tej współpracy firma wejdzie na terytorium 6 krajów regionu Bliskiego Wschodu.
Polska firma będzie dostarczać obuwie do Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Kuwejtu, Omanu, Kataru oraz Bahrajnu.
Otwarcie pierwszych sklepów planowane jest na początku 2019 roku. Z kolei, do 2023 roku ma powstać co najmniej 60 sklepów o łącznej powierzchni co najmniej 40 tys. m².
Partnerem franczyzowym CCC jest spółka Apparel, wiodący podmiot na rynku detalicznym, doświadczony w segmencie obuwia, operator franczyz wielu globalnych marek, takich jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Aldo, Skechers, New Balance, Crocs. Odpowiada również za udany rozwój polskiej firmy Inglot w tym regionie.
Jak powiedział prezes CCC Dariusz Miłek, w krajach z regionu Bliskiego Wschodu firma widzi potencjał na poziomie 200-400 sklepów.
Umowa franczyzy dotyczy dystrybucji towarów poprzez sieć sklepów detalicznych pod marką CCC oraz poprzez dedykowane dla Bliskiego Wschodu kanały on-line zarządzane przez Apparel. Umowa została zawarta na okres 10 lat z możliwością jej przedłużenia o kolejne 10 lat.