Międzynarodowa sieć barów kanapkowych, która ma w Polsce ponad 100 punktów gastronomicznych zarządzanych przez partnerów stawia na nowe menu. Najnowszą propozycję, zanim trafiła do barów w innych krajach, testowali Polacy.
Restauracje Subway wzbogacają swoje menu o kolejną bezmięsną propozycję. Miłośnicy świeżych warzyw oraz amatorzy zbilansowanego odżywiania mogą spróbować nowych przysmaków. Do rodziny Veggie Delite i Veggie Patty dołączyła kanapka Falafel.
Najnowszą propozycję, zanim trafiła do restauracji Subway w Europie Środkowo-Wschodniej, testowali konsumenci z Polski. To oni zdecydowali, że bezmięsny sandwicz na dłużej powinien zagościć w menu, gdyż swoim smakiem wprawia w doskonały nastrój. Skąd przywędrował do nas ten egzotyczny przysmak i dlaczego na stałe zagościł w menu Subway?
Wpływ Bliskiego Wschodu
Falafel to smażony kotlecik z ciecierzycy przyprawiony orientalnymi mieszankami ziół, które nadają mu wyjątkowy smak i aromat. Rarytas ten rozpowszechniony jest przede wszystkim w kręgu kultury Bliskiego Wschodu, ale obecnie podbija podniebienia amatorów sztuki kulinarnej na całym świecie. Pierwszeństwo w przygotowaniu falafela przypisują sobie Palestyńczycy, Egipcjanie, mieszkańcy Libanu i Izraela.
Dotychczas w restauracjach Subway dostępne były dwa bezmięsne sandwicze. Moda na zrównoważone odżywianie sprawia, że wzrasta zapotrzebowanie na produkty o niskiej zawartości tłuszczu oraz niewielkiej liczbie kalorii. Jednocześnie klienci pragną, aby spożywane posiłki zawierały składniki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.
Pod marką Subway w Polsce działa obecnie ponad 100 lokali. Sieć lokalizuje swoje punkty głównie w centrach i galeriach handlowych, przy śródmiejskich deptakach, na dworcach kolejowych i na stacjach benzynowych.
Marka rozwija się w systemie franczyzowym. Jak powiedział Michał Piasecki, regionalny agent ds. rozwoju Subway przystępny program partnerski jest ważnym elementem w dynamice rozwoju sieci. Potencjalni franczyzobiorcy widzą, że jest perspektywiczny biznes.