Polacy polubili remonty. Na tym można zarabić

Autor: Redakcja
Data dodania: 30 kwietnia 2016
Kategoria:
Foto: PSB Mrówka
Sieć sklepów detalicznych Mrówka otworzyła kolejne obiekty.

W Polsce działa ponad 220 sklepów Mrówka. Ostatnie 6 sklepów zostało otwartych w kwietniu tego roku. Popyt na towary związany z remontem i utrzymaniem domu sprawia, że na rynku wciąż są miejsca na nowe obiekty tego typu.

Sieć detaliczna Mrówek działająca w ramach Grupy PSB powiększyła się m.in. o placówki w: w: Chęcinach, Opolu Lubelskim, Malborku, Opatowie, Elblągu i Kożuchowie.

Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród” w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych pod nazwą „Mini-Mrówka” (jest ich obecnie 61).

Jak zauważa zarząd Grupy PSB, od wielu lat utrzymuje się dobra koniunktura w segmencie związanym z remontami oraz utrzymaniem domów w małych miejscowościach. Tak było i w 2015 r. - przychody całej sieci detalicznej, w wyniku wzrostu popytu oraz uruchomienia nowych placówek, wzrosły aż o 22% i osiągnęły poziom 1,3 mld zł. W tym czasie  powstało 27 nowych  marketów.

Sieć sklepów detalicznych Mrówka rozwija się w systemie partnerskim. Informacja o szczegółach współpracy biznesowej znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram