W Polsce działa ponad 220 sklepów Mrówka. Ostatnie 6 sklepów zostało otwartych w kwietniu tego roku. Popyt na towary związany z remontem i utrzymaniem domu sprawia, że na rynku wciąż są miejsca na nowe obiekty tego typu.
Sieć detaliczna Mrówek działająca w ramach Grupy PSB powiększyła się m.in. o placówki w: w: Chęcinach, Opolu Lubelskim, Malborku, Opatowie, Elblągu i Kożuchowie.
Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród” w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych pod nazwą „Mini-Mrówka” (jest ich obecnie 61).
Jak zauważa zarząd Grupy PSB, od wielu lat utrzymuje się dobra koniunktura w segmencie związanym z remontami oraz utrzymaniem domów w małych miejscowościach. Tak było i w 2015 r. - przychody całej sieci detalicznej, w wyniku wzrostu popytu oraz uruchomienia nowych placówek, wzrosły aż o 22% i osiągnęły poziom 1,3 mld zł. W tym czasie powstało 27 nowych marketów.
Sieć sklepów detalicznych Mrówka rozwija się w systemie partnerskim. Informacja o szczegółach współpracy biznesowej znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.