Franczyzowa sieć restauracji, w lokalach której można zamówić wegańskie burgery wchodzi do kolejnych miast, bo – jak zauważają jej właściciele – zainteresowanie tego typu ofertą gastronomiczną jest coraz większe.
Jak dowiedział się portal franczyzawpolsce.pl, na przełomie marca i kwietnia tego roku w sieci Krowarzywa będzie działać 10 lokalizacji - 5 lokalizacji własnych (3 w Warszawie, 1 w Krakowie oraz 1 food truck) oraz 5 franczyzowych w Białymstoku, Wrocławiu, Gdańsku, Toruniu i Rzeszowie.
– Nasza obecność na rynku gastronomicznym rośnie sukcesywnie, wraz z otwieraniem lokali w kolejnych miastach. Istnieje ogromna liczba klientów, którzy znają i cenią markę Krowarzywa, a nie mają na co dzień dostępu do naszych produktów. Dlatego przede wszystkim skupiamy się na dotarciu do jak najszerszego grona klientów w kolejnych miastach – mówi Marcin Suski, manager ds. franczyzy Krowarzywa.
Sieć restauracyjna stawia też na wzbogacanie menu. Ostatnie nowości marki to odpowiedź na potrzeby rynku.
– Przykładowo, Bowle, czyli rodzaj sałatki, stanowią wersję fit dla osób dbających o linię, natomiast Wrapy są bardzo wygodne do wzięcia na wynos. Ponadto, franczyzobiorcy mogą wzbogacić swoje menu o dodatki, takie jak kawa, piwo czy specjalny, lokalny deser – dodaje Marcin Suski.
Więcej informacji o marce i franczyzie Krowarzywa znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.