Sieciowy koncept smażalni ryb należący do firmy Wojtex pojawi się w galeriach handlowych.
Mowa o Rybkodajni, jednym z franczyzowych konceptów gastronomicznych Wojciecha Goduńskiego. Jak powiedział nam Dominik Lewandowski z biura Wojtex, Rybkodajnia oferuje dwa modele biznesowe. Jednym z nich jest mobilna przyczepa gastronomiczna, drugi - stacjonarny punkt.
– Pod koniec października uruchamiamy lokal stacjonarny w Gorzowie Wielkopolskim w galerii Manhattan. Z kolei w tym tygodniu podpisaliśmy umowę na uruchomienie pawilionu Rybkodajnia w Lubartowie, który stanie pod centrum handlowym. Uważamy, że nasza oferta idealnie wpasowuje się w potrzeby galerii jako uzupełnienie oferty gastronomicznej, ale również w oczekiwania konsumentów, którzy szukają nowych smaków. Koszt inwestycji w przypadku przyczepy to aktualnie 34 tys. zł. Natomiast jeśli chodzi o lokal galeryjny to koszt inwestycji uzależniony jest przede wszystkim od tego, czy galeria dysponuje częścią wspólną czy też każdy lokal ma swoje stoliki – zaznacza Dominik Lewandowski.
Operator konceptu, firma Wojtex jest też właścicielem dwóch dobrze prosperujących franczyz - Sieci Pizzerii Biesiadowo oraz Sieci Pizzerii Crazy Piramid Pizza. Firma posiada hurtownię spożywczą zaopatrującą partnerów w produkty w korzystnych cenach. Jednym z celów firmy Wojtex jest zbudowanie w Polsce sieci mobilnych smażalni opartych na trzech zasadach: błyskawiczny zwrot inwestycji, mobilność umożliwiająca szybką zmianę lokalizacji i nowatorskie menu.