Po zakupach do smażalni 

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 czerwca 2015
Kategoria:
Foto: Wojciech Goduński, właściciel sieci Rybkodajnia
Rybkodajnia pojawi się w galeriach handlowych.

Sieciowy koncept smażalni ryb należący do firmy Wojtex pojawi się w galeriach handlowych.

Mowa o Rybkodajni, jednym z franczyzowych konceptów gastronomicznych Wojciecha Goduńskiego. Jak powiedział nam Dominik Lewandowski z biura Wojtex, Rybkodajnia oferuje dwa modele biznesowe. Jednym z nich jest mobilna przyczepa gastronomiczna, drugi - stacjonarny punkt.

Pod koniec października uruchamiamy lokal stacjonarny w Gorzowie Wielkopolskim w galerii Manhattan. Z kolei w tym tygodniu podpisaliśmy umowę na uruchomienie pawilionu Rybkodajnia w Lubartowie, który stanie pod centrum handlowym. Uważamy, że nasza oferta idealnie wpasowuje się w potrzeby galerii jako uzupełnienie oferty gastronomicznej, ale również w oczekiwania konsumentów, którzy szukają nowych smaków. Koszt inwestycji w przypadku przyczepy to aktualnie 34 tys. zł. Natomiast jeśli chodzi o lokal galeryjny to koszt inwestycji uzależniony jest przede wszystkim od tego, czy galeria dysponuje częścią wspólną czy też każdy lokal ma swoje stoliki – zaznacza Dominik Lewandowski.

Operator konceptu, firma Wojtex jest też właścicielem dwóch dobrze prosperujących franczyz -  Sieci Pizzerii Biesiadowo oraz Sieci Pizzerii Crazy Piramid Pizza. Firma posiada hurtownię spożywczą zaopatrującą partnerów w produkty w korzystnych cenach. Jednym z celów firmy Wojtex jest zbudowanie w Polsce sieci mobilnych smażalni opartych na trzech zasadach: błyskawiczny zwrot inwestycji, mobilność umożliwiająca szybką zmianę lokalizacji i nowatorskie menu.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram