Po upadku Semaksu wzmożony ruch w interesie

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 maja 2009
Kategoria:
moodo_logo.jpg

moodo_logo.jpgWłaściciele Moodo w najbliższym czasie zapowiadają powiększenie sieci do 80 sklepów franczyzowych. W rozmowie z portalem www.franczyzawpolsce.pl przyznają, że kryzys, nagłaśniany każdego dnia, który dla jednych jest zaporą nie do przejścia, a dla nich odpowiednim momentem do dalszego, przemyślanego rozwoju.

Grzegorz Kwinta Dyrektor ds.Handlowych Moodo Urban Fashion Mode mówi, że zgodnie z założeniami przyjętymi wcześniej w 2009 roku firma realizować będzie plan rozwoju sieci sklepów franczyzowych. Moodo zapowiada powiększenie sieci do 80 sklepów franczyzowych. Jak przyznał nasz rozmówca, jest moodo_sklep.jpgto odpowiedni moment na tego typu działania. Wskazuje na to duże zainteresowanie krajowych przedsiębiorców. „Kryzys”, nagłaśniany każdego dnia, dla jednych jest zaporą nie do przejścia, a dla innych odpowiednim momentem do dalszego, przemyślanego rozwoju. „W naszej działalności nie odczuwamy znacznych skutków osłabienia rynku odzieżowego, na pewno nie można przesadnie szafować określeniem – KRYZYS” – mówi Kwinta.

Sieć franczyzowa Moodo powstaje od marca 2007. „Przedsiębiorcy zazwyczaj dobrze się orientują w systemach franczyzowych działających w Polsce. Biorąc pod uwagę fakt, że nasza firma na przestrzeni ostatnich dwóch lat poczyniła duże pozytywne zmiany w kwestii proponowanej kolekcji jak i organizacji funkcjonowania samej centrali, różnica we franczyzie naszej firmy jest znaczna w porównaniu z tą z roku 2007.” – przyznaje Kwinta. W kolejnych latach spółka planuje konsekwentnie się rozwijać, usprawniać współpracę z franczyzobiorcami przy jednoczesnym zwiększeniu ilości nowych placówek. Dwie kolejne placówki otwarte będą w pierwszym tygodniu maja, a do końca czerwca powstanie jeszcze siedem kolejnych. Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalu, należy przyjąć 800 – 1000 zł /m2 lokalu. Na pytanie, czy po upadku Semaksu firma Moodo zauważyła wzmożone zainteresowanie ofertą przez franczyzobiorców, Kwinta odpowiada: „W związku z problemami niektórych firm z branży odzieżowej odczuwamy zwiększone zainteresowanie  franczyzobiorców nowym konceptem w ich działalności.”

Agnieszka Grabuś, 4 maja 2009 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram