Właściciele Moodo w najbliższym czasie zapowiadają powiększenie sieci do 80 sklepów franczyzowych. W rozmowie z portalem www.franczyzawpolsce.pl przyznają, że kryzys, nagłaśniany każdego dnia, który dla jednych jest zaporą nie do przejścia, a dla nich odpowiednim momentem do dalszego, przemyślanego rozwoju.
Grzegorz Kwinta Dyrektor ds.Handlowych Moodo Urban Fashion Mode mówi, że zgodnie z założeniami przyjętymi wcześniej w 2009 roku firma realizować będzie plan rozwoju sieci sklepów franczyzowych. Moodo zapowiada powiększenie sieci do 80 sklepów franczyzowych. Jak przyznał nasz rozmówca, jest to odpowiedni moment na tego typu działania. Wskazuje na to duże zainteresowanie krajowych przedsiębiorców. „Kryzys”, nagłaśniany każdego dnia, dla jednych jest zaporą nie do przejścia, a dla innych odpowiednim momentem do dalszego, przemyślanego rozwoju. „W naszej działalności nie odczuwamy znacznych skutków osłabienia rynku odzieżowego, na pewno nie można przesadnie szafować określeniem – KRYZYS” – mówi Kwinta.
Sieć franczyzowa Moodo powstaje od marca 2007. „Przedsiębiorcy zazwyczaj dobrze się orientują w systemach franczyzowych działających w Polsce. Biorąc pod uwagę fakt, że nasza firma na przestrzeni ostatnich dwóch lat poczyniła duże pozytywne zmiany w kwestii proponowanej kolekcji jak i organizacji funkcjonowania samej centrali, różnica we franczyzie naszej firmy jest znaczna w porównaniu z tą z roku 2007.” – przyznaje Kwinta. W kolejnych latach spółka planuje konsekwentnie się rozwijać, usprawniać współpracę z franczyzobiorcami przy jednoczesnym zwiększeniu ilości nowych placówek. Dwie kolejne placówki otwarte będą w pierwszym tygodniu maja, a do końca czerwca powstanie jeszcze siedem kolejnych. Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalu, należy przyjąć 800 – 1000 zł /m2 lokalu. Na pytanie, czy po upadku Semaksu firma Moodo zauważyła wzmożone zainteresowanie ofertą przez franczyzobiorców, Kwinta odpowiada: „W związku z problemami niektórych firm z branży odzieżowej odczuwamy zwiększone zainteresowanie franczyzobiorców nowym konceptem w ich działalności.”
Agnieszka Grabuś, 4 maja 2009 r.