Multiagencje ubezpieczeniowe udostępniające oferty wielu towarzystw cieszą się zainteresowaniem klientów, którzy w jednym miejscu mogą porównać cenę i zakres polis. To powoduje, że przedsiębiorcy działający na tym rynku co raz częściej wybierają działalność w ramach silnej i rozpoznawalnej sieci.
Tak jest m.in. w przypadku sieci Dom Ubezpieczeniowy Spectrum (DUS), która ma obecnie 100 punktów zlokalizowanych na terenie całego kraju.
– Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju otwierane są kolejne oddziały DUS. Do końca tego roku otwartych zostanie jeszcze kilkadziesiąt oddziałów i punktów agencyjnych. Poszukujemy partnerów w całej Polsce. Istotnym wyróżnikiem naszej oferty jest elastyczność w zakresie modelu współpracy – mówi nam Mariusz Długołęcki, koordynator ds. rozwoju sieci sprzedaży DUS.
Podkreśla, że wszystkie oddziały działające pod tym logo mają wysoką aktywność sprzedażową, co stawia markę w ścisłej czołówce w poszczególnych towarzystwach jeżeli chodzi o wolumen sprzedaży.
– Wysokorozwinięte zaplecze IT jest bardzo ważnym atrybutem, który ułatwia pracę naszym pośrednikom – podsumowuje koordynator ds. rozwoju sieci sprzedaży DUS.
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to sieć specjalizująca się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i gospodarczym. Działa na rzecz kilkudziesięciu towarzystw ubezpieczeniowych. Posiada w swojej ofercie szerokie spektrum ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, na życie i finansowych.