siedziba_1502_b
Spółka Pawo, która prowadzi sklepy z odzieżą męską planuje w 2013 roku rozszerzyć sieć o kilka nowych lokalizacji. Potencjalnych franczyzobiorców poszukuje w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
W 2011 roku otwarto cztery salony marki, dwa własne i dwa franczyzowe. W zeszłym roku planowano otwarcie 4 sklepów, ostatecznie udało się uruchomić jedną placówkę. Obecnie sieć Pawo poszukuje 4-5 franczyzobiorców, którzy chcieliby otworzyć sklepy jeszcze w tym roku.
Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować lokalem o powierzchni 80-100 m2, najlepiej w centrum handlowym. Koszt inwestycji szacuje się na 1500 zł. od m2. Firma nie pobiera opłaty wstępnej.
Firma Pawo sp. z o.o. powstała w 2002 roku. Jej założycielem i prezesem jest Piotr Włodarczyk. Spółka specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej w kategorii premium. Butiki sieciowe znajdują się m.in. w łódzkiej Manufakturze, katowickiej Silesii, Galerii Bełchatów, warszawskich Złotych Tarasach, Galerii Atrium w Koszalinie, Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu i w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Adam Gieras