Nowa sieć stoisk partnerskich z akcesoriami GSM, która działa na rynku od drugiej połowy br. zrealizowała dotychczasowy plan ekspansji.
– Początek działalności sieci Fonny Funny to druga połowa 2017 roku. W ciągu sześciu miesięcy uruchomiliśmy 7 lokalizacji w centrach handlowych w kilku miastach. Działamy wyłącznie we franczyzie. Analizując kolejne możliwości ekspansji będziemy się nadal rozwijać otwierając stoiska partnerskie w galeriach i centrach handlowych – mówi w rozmowie z franczyzawpolsce.pl Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny.
Pod marką Fonny Funny działają stoiska w ciągach komunikacyjnych centrów handlowych oferujących ozdoby i elementy ochrony telefonów.
W ramach współpracy biznesowej z tą marką, franczyzobiorca otrzymuje meble stoiskowe oraz profesjonalne wsparcie w zakresie zatowarowania.
Franczyzodawca zapewnia, że zwrot z inwestycji następuje już po kilku miesiącach od rozpoczęcia działalności (minimalny koszt inwestycji wynosi 20 tys. zł). Jest to możliwe m.in. dzięki wysokim marżom, sięgającym 75%.