Pizza na wiosnę - Da Grasso wchodzi z nową ofertą

Autor: Redakcja
Kategoria:
Da Grasso

Największa polska franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczyna kampanię marketingową, przygotowaną na okres wiosenno-letni. Pierwsza część o nazwie „Zielone pizze Grosso w cenie Grande” przewidziana jest na okres między 21 marca a 6 maja.

21 marca rozpoczął się pierwszy etap wiosenno-letniej ogólnopolskiej kampanii marketingowej Da Grasso – „Rodzina Grasso gra w zielone”, która potrwa aż do 31 sierpnia. Kampania obejmuje działania ATL, BTL oraz w social media.

Pierwsza część okna promocyjnego, przewidzianego na okres sześciu tygodni oparta jest na haśle „Zielone pizze grosso w cenie grande”. Promocja dotyczy pizz Viola, Pollo Com Broccoli, Włoskiej, Green Day i Da Grasso. Ambasadorami akcji są członkowie Rodziny Grasso, czyli przedstawiciele najczęściej wybieranych przez klientów pizz. Postacie inspirowane są sycylijską mafią, której członków łączą bardzo bliskie relacje.

- Zimowe okno promocyjne, rozpoczęte jeszcze w zeszłym roku spotkało się z ogromnym zainteresowaniem naszych klientów. Mam nadzieję, że jego kolejna odsłona, przewidziana na okres wiosenno-letni zyska równie dużą popularność - komentuje Magdalena Piróg, Wiceprezes Zarządu Da Grasso ds. Rozwoju Sieci.

Da Grasso administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 200 pizzerii w 150 miastach. Jeśli jesteście zainteresowani wspópracą z Da Grasso - sprawdźcie ofertę firmy w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram