"W ciągu ostatnich kilku lat wprowadziliśmy znaczące zmiany w każdym aspekcie funkcjonowania naszych restauracji i teraz chcemy, aby klienci to zauważyli." mówi Alasdair Murdoch, dyrektor generalny Pizza Hut w firmie Yum! Brands będącej właścicielem marki. "Jesteśmy przekonani, że ludziom spodoba się to, co zobaczą."
W trakcie sześcioletniego, rozpoczętego w 2004 roku programu odnawiania brytyjskich restauracji, firma ma zamiar zainwestować łącznie 100 milionów funtów w zmianę wystroju i wyposażenia lokali sieci. Zmiany obejmują także menu. Poza wprowadzeniem do niego szerokiej gamy makaronów, Pizza Hut poszerza ofertę baru sałatkowego i zmienia wartości odżywcze potraw potraw. Od 2004 roku trwa program redukcji zawartości soli w potrawach, a menu dziecięce wzbogacane jest w warzywa. Zaprzestano też stosowania olei utwardzonych, a oleje nasycone są stopniowo usuwane z procesu produkcji potraw.
Agata Zarębska
14 października 2008 r.