Sieć pizzerii Domino's uruchomiała – usługę prezentów weselnych online, dzięki której goście mogą m.in. zaoferować nowożeńcom kupony na pizzę jako alternatywę dla tradycyjnych prezentów.
Nowa usługa popularnej sieci nazywa się Domino's Wedding Registery jest dostępna tylko na terenie Stanów Zjednoczonych (oferuje różne karty z voucherami na pizzę nawiązujące do małżeństwa, takie jak „Noc weselna”, czy „Wieczór kawalerski”.
Domino’s Pizza, założona w 1960 r. jest światowym liderem w dostawie pizzy, dostarczając dziennie ponad 1 000 000 sztuk pizzy na całym świecie. Sieć odniosła sukces na 75 rynkach i ma na koncie ponad 11 000 lokali – w Polsce planuje otworzyć 200-300 pizzerii. Sieć rozwija się w oparciu o franczyzę. Swoim franczyzobiorcom oferuje dopasowany do potrzeb klienta model biznesowy.
Minimalna kwota potrzebna na otwarcie pizzerii wynosi 95 tys. euro (kwota inwestycji uzależniona jest m.in. od posiadania lokalu oraz przewidywanych kosztów adaptacji wynajmowanego pomieszczenia).