Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, Pizza Dominium rozpoczyna realizację planu rozwoju sieci w systemie franczyzowym. W przyszłym roku firma zamierza uruchomić kilka restauracji w ten sposób. W centrum zainteresowania sieci znajdują się zarówno lokalizacje w centrach handlowych, jak i innych atrakcyjnych miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych.
– W ostatnim czasie przygotowaliśmy ofertę i pakiet franczyzowy, rozpoczynamy rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców. Współpracując z nami franczyzobiorca otrzymuje bezpieczną koncepcję prowadzenia przedsiębiorstwa, korzysta ze sprawdzonych standardów i wieloletniego doświadczenia – mówi dyrektor działu rozwoju Dominium Tomasz Czaja.
Niezmiernie ważne jest oczywiście prowadzenie restauracji pod rozpoznawalną marką z udokumentowanymi sukcesami rynkowym. Pizza Dominium oferuje pomoc w uruchomieniu i prowadzeniu działalność na wszystkich etapach trwania współpracy franczyzowej. Franczyzobiorca uzyskuje opiekę szkoleniową i organizacyjną, a także korzysta z działań marketingowych sieci prowadzonych na szeroką skalę. W ostatnich latach przeprowadzono proces rebrandingu sieci, którego celem było wzmocnienie rozpoznawalności marki. Nastąpiła zmiana wystroju wszystkich restauracji, a także opracowano jednolitą komunikację marketingową.
– Na najbliższe lata planujemy dalszy rozwój sieci i wzmocnienie pozycji restauracji w Polsce i za granicą. Docelowo chcemy zaistnieć we wszystkich większych miastach Polski, również poprzez uruchamianie restauracji w systemie franczyzowym – dodaje Tomasz Czaja.
INK