Piotr i Paweł: wzrost obrotu o 9,2 proc. i 10 nowych sklepów w sieci

Autor: Redakcja
Data dodania: 29 stycznia 2013
Kategoria:
piotripawel1

piotripawel1

Sieć supermarketów Piotr i Paweł konsekwentnie realizuje projekt uruchamiania nowych sklepów. W 2012 roku przybyło 10 nowych lokalizacji, w tym roku planowane są kolejne otwarcia.

Obroty sieci za rok finansowy 2012 wyniosły 1,842 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2011 o 9,2 proc. Otwarto też 10 nowych sklepów, dzięki czemu w nowy rok supermarkety Piotr i Paweł weszły z liczbą 90 sklepów w 51 miastach.

W roku 2013 sieć planuje otwarcie 10 nowych sklepów i systematyczną pracę nad pozyskiwaniem nowych franczyzobiorców. Receptą na podtrzymanie dobrych wyników ma być stałe poszerzanie asortymentu marki własnej oraz wdrażanie technologii mobilnych dla klientów sklepów – przez cały czas rozwijany jest system sprzedaży produktów przez internet. Osiągnięcie dwucyfrowego wyniku finansowego za 2013 rok jest zdaniem firmy możliwe.

Minimalna kwota inwestycji potrzebna do otwarcia sklepu to 500 tys. zł. Firma nie pobiera opłat wstępnej, marketingowej i bieżącej. Franczyzobiorca otrzymuje kompleksowe wsparcie handlowe, doradztwo w zakresie działalności operacyjnej sklepu, wsparcie akcji w zakresie promocji placówki oraz doradztwo prawne. Średnia powierzchnia sprzedażowa sklepu wynosi 1100 metrów kwadratowych, a asortyment sięga 30 tysięcy pozycji.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram