Piotr i Paweł: Trzy otwarcia już zaplanowane

Autor: Redakcja
Data dodania: 12 marca 2013
Kategoria:

Piotr_i_Pawe_-_w_sklepie

Sieć Piotr i Paweł zapowiada dalszy rozwój w oparciu o franczyzę. Niebawem do sieci dołączą sklepy Skórzewie p/Poznaniem, podwarszawskim Konstancinie i Poznaniu. Firma podpisała też umowy najmu na kolejne lata, m. in. w warszawskim Wilanowie i Gdańsku. 

Firma Piotr i Paweł istnieje od 1990 roku. Pierwszy sklep brandu powstał z myślą o kliencie i jego dobrym samopoczuciu podczas robienia codziennych zakupów i – zdaniem właścicieli sieci – ta zasada utrzymywana jest do dziś. Pierwszy supermarket uruchomiono już w 1991 roku, a w 2000 rozpoczęto budowę sieci franczyzowej. Aktualnie firma posiada 53 placówki własne i 37 franczyzowych. Jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie setnego sklepu.

Potencjalny franczyzobiorca, zainteresowany prowadzeniem własnego sklepu, musi liczyć się z wydatkiem rzędu 500 tys. zł. Firma nie wymaga doświadczenia w handlu. Oferuje pełne szkolenia i wsparcie od samego początku.

Przez pierwszy rok funkcjonowania placówki to zarząd Piotra i Pawła zarządza nią. Franczyzobiorca piastuje w tym czasie stanowisko kierownika sklepu. W ten sposób minimalizowane jest ryzyko porażki, a franczyzobiorca ma czas, żeby przyswoić sobie zasady prowadzenia tego typu biznesu.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram