Supermarket w Kaliszu o powierzchni sali sprzedaży 876 m.kw. o godzinie 8.00 rano przyjął pierwszych klientów. To już drugi po otwartym w 2007 roku sklep w tym mieście.
W roku 2010 sieć Piotr i Paweł chce otworzyć około 10 nowych sklepów. Strategia spółki zakłada ponadto stopniowe przekształcanie sklepów własnych w placówki działające w oparciu o umowę franczyzową.
W tym roku otwarto kilkanaście nowych supermarketów. Pojawienie się sklepów w takich miastach jak Białystok, Opole, Chrzanów otworzyło dla sieci zupełnie nowe rynki. Dzięki tym inwestycjom sklepy "Piotr i Paweł" pojawiły się pierwszy raz w województwach podlaskim, małopolskim, opolskim. Jak podaje spółka, istotnym elementem rozwoju w pierwszym półroczu '09 było uruchomienie trzech placówek "Piotr i Paweł" w lokalizacjach przejętych od sieci Carrefour w Pabianicach, Chrzanowie oraz Pile. Obroty detaliczne sieci w porównaniu z rokiem 2008 wzrosły w pierwszych czterech miesiącach roku o 25%, a przewidywane zatrudnienie wzrośnie do końca roku o 800 pracowników i osiągnie ponad 4000 osób w całej sieci.
Supermarkety "Piotr i Paweł" (powierzchnia sprzedaży) otwarte w 2009 roku:
Białystok (1253 m.kw.), Poznań "Galeria Malta" (1817 m.kw), Opole (973 m.kw.), Piła (1103 m.kw.), Pabianice (1762 m.kw.), Chrzanów (1353 m.kw.), Poznań (1084 m.kw.), Legnica "Galeria Piastów" (826 m.kw.), Koszalin (822 m.kw.), Lubin (1337 m.kw.), Gniezno (695 m.kw.), Radom (1335 m.kw.), Gdańsk (1553 m.kw.), Piotrków Trybunalski (954 m.kw.), Grudziądz (1128 m.kw.), Kalisz (876 m.kw.).