Piotr i Paweł: bracia chcą mocniej wejść we franczyzę

Autor: Redakcja
Kategoria:
Sklep Piotr i Paweł

W roku 2014 sieć planuje otworzyć co najmniej 20 nowych supermarketów. Istotnym elementem rozwoju Piotra i Pawła będzie franchising, oparty na pozyskiwaniu i rebrandingu istniejących placówek.

Blisko 7% wzrostu w ostatnim kwartale roku, dynamiczny rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 600 produktów, wprowadzenie brandu Lubię w koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus (Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz) - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2013 roku.

Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1 927 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 %, przy czym ostatni kwartał roku przyniósł wzrost obrotu na poziomie aż 6,9%.

Rozwój sieci to osiągnięcie liczby 100 placówek w całej Polsce, poprzez otwarcia 12 nowych supermarketów, z czego 9 w aglomeracji warszawskiej, poznańskiej i Trójmieście oraz obecność w nowych miastach takich jak Lublin, Elbląg i Koźmin Wielkopolski .

Prawie 50 mln obrotów odnotował e-sklep Piotra i Pawła, który świętując w roku 2013 swoje 10-lecie osiągnął 19,5% wzrostu sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym. Zakupy przez internet są dostępne w każdym miejscu w Polsce.

W bieżącym roku dzięki rozwojowi organicznemu oraz rebrandingowi sieć zakłada osiągnięcie dwucyfrowego tempa wzrostu obrotów. W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski. Wartość brandu wynosi 294 mln zł.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram