Pingu's English rusza na podbój Polski

Data dodania: 5 sierpnia 2011
Kategoria:

Po roku Pingu's English, międzynarodowa sieć szkół językowych dla najmłodszych chce być obecna we wszystkich województwach.

Marka Pingu's English na świecie znana jest od lat. Została stworzona przez Grupę Linguaphone, jedną z największych globalnych firm językowych, działającą od ponad 100 lat. W tym roku masterlicencję na rozwój sieci Pingu's English na polskim rynku zakupiło Centrum Językowe IDEA.

- Naszym głównym celem jest jak najszybsze rozpowszechnienie programu w całej Polsce. Jego przewagą konkurencyjną i wartością dodaną jest m.in. fakt powszechnej rozpoznawalności postaci Pingu, w związku z czym plany budowy sieci mają równomiernie obejmować cały kraj. Budowanie sieci, jak i budowanie świadomości marki wśród klientów ma być od początku wspierane ogólnopolskimi działaniami PR i marketingowymi. Jest to niewątpliwy atut dla potencjalnych licencjobiorców, dla których będzie to bardzo dużym wsparciem w prowadzonych przez nich lokalnie działaniach reklamowych – mówi Amadeusz Czajor, prezes Centrum Językowego IDEA.

Oferta zakupu licencji kierowana jest głównie do działających już szkół językowych lub innych placówek oferujących usługi dla dzieci. Aczkolwiek firma nie zamyka się również na inne osoby lub firmy, które chciałyby skorzystać z tego pomysłu na biznes. Wszyscy franczyzobiorcy otrzymają wyłączność na prowadzenie placówki na określonym obszarze.

Centrum Językowe IDEA przewiduje, że pierwsze umowy franczyzowe zostaną zawarte jeszcze w tym roku. Równocześnie firma zamierza samodzielnie uruchamiać kursy w całym kraju, m.in. w przedszkolach. W ciągu roku Pingu's English ma być już obecne we wszystkich województwach. A w ciągu kilku lat kursy mają stać się dostępne na ok. 30-40 proc. terytorium naszego kraju.

- Pierwsze działania bezpośrednie ukierunkowane na pozyskanie licencjobiorców wykazały olbrzymie zainteresowanie zakupem licencji – zapewnia Amadeusz Czajor. - Oczywiście decyzja o przystąpieniu do sieci wiąże się z inwestycją, ewentualnym przemodelowaniem dotychczasowego biznesu i ma dla nowych licencjobiorców implikacje na wiele lat. Proces ten w związku z tym oczywiście zabiera trochę czasu.

Prezes Centrum Językowego IDEA wylicza wiele powodów, dla których warto związać się z siecią Pingu's. Należy do nich m.in. fakt, że bajkowa postać jest już znana dzieciom i rodzicom, co wpływa na rozpoznawalność marki oraz że jest to jedyny kurs angielskiego dla dzieci zapewniający materiały i ćwiczenia opracowane wyłącznie na potrzeby kursu w oparciu o autentyczny serial animowany. Są one w pełni interaktywne, wykorzystują całą gamę multimediów, w tym DVD, podręczniki, ćwiczenia, piosenki, historyjki, zabawy z figurkami i innymi pomocami takimi jak mata Pinguland. Do tego cena inwestycji jest dość przystępna.

- Koszty licencji i opłat za obsługę różnią się w zależności od wielkości obszaru wyłączności i rozpoczynają się już od kilkuset złotych. Nie jest pobierana opłata marketingowa, natomiast w ramach opłaty licencyjnej i miesięcznej opłaty za obsługę, która nie jest naliczana od zysku ani obrotu, licencjobiorcy udostępniany jest oprócz praw do stosowania marki bardzo rozbudowany know-how oraz wsparcie – informuje Amadeusz Czajor. Dodaje, że franczyzobiorcy mają możliwość zawarcia umowy na okres próbny, co minimalizuje ryzyko inwestycyjne po ich stronie.

Joanna Cabaj - Bonicka

Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design