Franczyzowa sieć szkółek oferująca zajęcia ogólnorozwojowe dla dziewczynek i chłopców wykorzystująca w swojej metodzie elementy piłki nożnej zwiększa zasięg otwierając oddziały w kolejnych miastach.
Franczyzowy koncept Socatots - Piłkarskie Maluszki jest znany w blisko 60 krajach. W Polsce jest działa od 2009 roku i ma obecnie 21 franczyzobiorców, którzy prowadzą swoje oddziały w 54 miastach.
W Socatots dzieci rozwijają koordynację ruchową, ćwiczą równowagę, uczą się części ciała, cyfr i kolorów. Dzięki współpracy w grupie rówieśniczej oraz z rodzicami i trenerem, rozwijają się również społecznie, budują swoją pozytywną samoocenę i uczą się odnajdywania w nowych środowiskach.
– Popyt na nasze zajęcia rośnie. Cały czas idziemy ścieżką wzrostu. Na rynku zajęć dla dzieci wyróżnia nas to, że w Polsce nie ma drugiej szkółki oferującej tak dobrze przygotowany program dla dzieci w wieku poniżej 5 lat. Nasze zajęcia są dokładnie przygotowane z myślą o możliwościach i potrzebach najmłodszych. Stanowią doskonałą formę zabawy. Dzięki temu, iż przemycamy na zajęciach ćwiczenia będące dla dzieci małym wyzwaniem, zapewniamy również szeroko pojęte możliwości rozwoju zarówno fizycznego, jak i społecznego. Do tej pory nie stwierdziliśmy, aby konkurencja przygotowała program choćby zbliżony do naszego. A już na pewno nie na ogólnopolską skalę – mówi nam Aleksander Adamski z Socatots - Piłkarskie Maluszki.
Oferta franczyzowa Socatots skierowana jest do obecnych i przyszłych przedsiębiorców, którzy oprócz kreowania zysków wierzą w wartość rozwoju dzieci. Z doświadczenia firmy wynika, że zarówno osoba posiadająca salę treningową fitness lub do aerobiku, ambitna pani manager, która nie chce wrócić do korporacji po urlopie wychowawczym, jak i osoba prowadząca przedszkole może być odnoszącym sukcesy partnerem biznesowym Socatots.
Franczyzobiorcy inwestują w gotowy program edukacyjny, który odniósł sukces na rynku. Otrzymują dostęp do wypracowanych strategii biznesowej i pełne wsparcie franczyzodawcy.