Nowo otwarta placówka agencyjna sieci to efekt wdrażanego przez firmę systemu sieciowego. Jeszcze w tym roku Service & Wash Master planuje pójść o krok dalej i powierzyć swoje stacje franczyzobiorcom. Towarzystwo Inwestycyjne S.A.- właściciel marki Service & Wash Master - chce, by w roku 2011 firma obejmowała 16 dużych obiektów wiodących oraz kilkanaście kolejnych punktów stowarzyszonych.
- Początek 2011 roku to dla nas okres wytężonych prac związanych ze zmianą systemu zarządzania. Pierwsza agencyjna placówka już rozpoczęła swoją działalność, a wkrótce planujemy kolejne. Docelowo w ciągu kilku najbliższych lat chcemy stworzyć największą w Polsce, zintegrowaną sieć stacji obsługi samochodów i usług autokosmetyki, zarządzaną w systemie franczyzowo-agencyjnym - mówi Jerzy Horszczaruk, Prezes Towarzystwa Inwestycyjnego S.A.
System agencyjny sieci Service & Wash Master skierowany jest zarówno do przedstawicieli rynku motoryzacyjnego, jak i menedżerów spoza branży. Sieć Service Master i Wash Master oferuje swoim potencjalnym partnerom działające, w pełni wyposażone stacje obsługi i myjnie samochodowe. Agenci będą mogli także skorzystać ze specjalistycznych szkoleń. Proponowany koncept agencyjny to alternatywa dla tych, którzy marzą o własnym biznesie, ale nie posiadają wystarczających nakładów finansowych na zbudowanie swojej firmy od podstaw.
- Zdecydowałem się na wspólpracę z Towarzystwem Inwestycyjnym i podjąłem się prowadzenia stacji Service i Wash Master w systemie agencyjnym, bo uważam, że jest to bardzo dobra oferta dla osób, które chcą działać w branży na własny rachunek, nie inwestując kolosalnych kwot w budowę i wyposażenie tego typu stacji. Zdaję sobie sprawę, że nie będzie to łatwe zadanie, raczej duże wyzwanie, ale jestem przekonany, że w perspektywie dwóch, trzech lat będzie można mówić o słuszności podjętej decyzji. Zresztą układ agencyjny zaproponowany przez Towarzystwo Inwestycyjne jest oparty na partnerstwie i współpracy, zapewnia wsparcie i pomoc w osiąganiu celów sprzedażowych. Wynik zależy głownie ode mnie i moich współpracowników, więc należy wykorzystać taką okazję biznesową. Jestem przekonany, że uda nam się razem osiągnąć sukces finansowy – powiedział Paweł Jaśkiewicz prowadzący w systemie agencyjnym, razem ze wspólnikiem Sławomirem Kufflem, stację Service & Wash Master w Bydgoszczy.
Stacje serwisowe i myjnie sieci Service & Wash Master istnieją na rynku od 2007 roku. Aktualnie w ramach sieci działa 8 obiektów własnych, których dotychczasowy rozwój umożliwia przekazanie ich w ręce agentów. Stacje zlokalizowane są w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Rybniku, Ząbkach (k. Warszawy) oraz w Zabrzu. Wszystkie stacje sąsiadują z obiektami Makro Cash & Carry i stacjami Lukoil.