ABRA_sklep_front
- Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z firmą Abra S.A, ponieważ dzięki naszemu doświadczeniu w branży meblowej mogliśmy dobrze ocenić, jak duży potencjał ma sklep meblowy tej sieci w Oświęcimiu. Niewątpliwym plusem przyłączenia się do znanej sieci jest dostęp do oferty producentów na bardzo atrakcyjnych warunkach handlowych, a także szybka realizacja zamówień – mówi Tomasz Wojtarowicz, jeden z właścicieli sklepu w Oświęcimiu.
– Dużą zaletą funkcjonowania w sieci jest udział w ogólnopolskich kampaniach reklamowych w telewizji oraz cyklicznie ukazujące się katalogi produktowe, które możemy dostarczyć do klientów na naszym terenie – dodaje Wojciech Malicki, drugi właściciel oświęcimskiej Abry. – Dodatkowo cykl szkoleń z zakresu obsługi klienta, wsparcie w wyposażeniu sklepu oraz możliwość oferowania klientom atrakcyjnych warunków kredytowania zakupów (3x0%) pozwala na przygotowanie konkurencyjnej oferty i osiągnięcie szybkiego sukcesu rynkowego – wyjaśnia.
Abra S.A. zapowiada w najbliższych miesiącach kolejne otwarcia sklepów własnych i franczyzowych, wsparte kampaniami reklamowymi w mediach i intensywnymi promocjami dla klientów. Firma skupia się na wzmocnieniu obecności w dużych miastach poprzez otwieranie kolejnych sklepów własnych. Z kolei dzięki systemowi franczyzowemu chce także pojawić się w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców, w których dostrzega duży potencjał rozwoju.
Firma poszukuje obecnie chętnych do otwarcia placówki w Nysie oraz przygotowuje otwarcia sklepów własnych w Warszawie, Białymstoku i Bełchatowie. Łącznie, po zrealizowaniu zaplanowanych otwarć, pod szyldem Abra funkcjonować będzie do końca roku ponad 80 placówek w całej Polsce.