Phenomé testuje nowy format sprzedaży i rusza na podbój Azji

Data dodania: 1 września 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Kosmetyki Phenomé

Phenomé, polska marka kosmetyków naturalnych testuje nowe formaty sprzedaży w Polsce i zapowiada wzrost obecności w Europie i Azji. – W tym roku planujemy testowo otworzyć jedną wyspę handlową w Manufakturze w Łodzi. Na podstawie jej wyników będziemy mogli zdecydować, czy rozwój koncepcji wyspy jest właściwym kierunkiem działania – o rozwoju sieci sprzedaży w kraju i za granicą opowiada nam Marta Morawska, kierownik marki Phenomé należącej do spółki Biogened.

W 2015 roku firma planuje znaleźć nowych franczyzobiorców, z którymi otworzy kolejne 10 lokalizacji. Do końca tego roku będzie obecna w 5 miejscach w Polsce, nie licząc sklepu internetowego. Marka zapowiada też udział w zagranicznych imprezach branżowych.

– Z każdych targów międzynarodowych przyjeżdżamy z wieloma kontaktami biznesowymi, z których część już zaowocowała umowami, a część jest bardzo obiecująca. Dlatego też chętnie wystawiamy się na targach, dzięki nim nasza marka jest widoczna i można powiedzieć, że już rozpoznawalna w międzynarodowym środowisku biznesowym – zaznacza Marta Morawska.

Największy potencjał firma widzi w krajach azjatyckich, choć ze względu na duże różnice w regulacjach prawnych, trudno jest tam wprowadzać nową markę kosmetyków o tak bogatym portfolio. Również w Europie, a zwłaszcza krajach skandynawskich jest duży potencjał dla rozwoju Phenomé. W ocenie Marty Morawskiej, różnice w działalności na rynkach Europy i Azji są bardzo duże.

– Zaczynając od kwestii regulacji prawnych dotyczących składników, dopuszczenia produktów do obrotu i rejestracji kosmetyków. Rejestracja w Europie jest prostsza, ujednolicona i mniej skomplikowana. Natomiast kraje azjatyckie mają swoje własne regulacje - zakazują stosowania niektórych, dopuszczonych w Europie składników, wymagane są też dodatkowe dokumenty, testy i badania poszczególnych produktów. A kończąc na różnicy w podejściu do otwarcia sklepu. W Europie jest duża grupa osób zainteresowanych otwarciem pojedynczego sklepu, natomiast w Azji podejmowane są głównie działania na większą skalę – wyjaśnia Marta Morawska, kierownik marki Phenomé.

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą z Phenomé, sprawdźcie ofertę firmy w naszej bazie systemów franczyzowych.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram