Phelps z Subway

Autor: Redakcja
Data dodania: 27 listopada 2008
Kategoria:

Michael Phelps podpisał długoterminową globalną umowę z jedną z największych na świecie sieci franczyzowych restauracji szybkiej obsługi Subway.

Po zdobyciu ośmiu złotych medali w pływaniu na igrzyskach olimpijskich w Pekinie, Phelps jest rozchwytywany przez firmy, chcące aby promował on ich marki i produkty. Podpisał on już umowy m.in. z Kellogg Corn Flakes, Rosetta Stone, Speedo i Visą - informuje serwis Marketing Week.

Obowiązująca co najmniej do 2012 roku umowa z Subway została oparta na zasadzie wyłączności, co oznacza, że Phelps nie może współpracować z żadnymi innymi sieciami restauracji, w tym również z McDonald's, z którą był powiązany w trakcie igrzysk. "Wiedzieliśmy, że Michael Phelps jest wielkim fanem naszych kanapek i chcieliśmy na tej podstawie wraz z nim pokazać, że Subway jest marką, która może odgrywać rolę w pomaganiu każdemu, od zawodowych sportowców po weekendowych biegaczy (...)" - stwierdził Tony Pace, dyrektor ds. marketingu w Subway.

Z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wynika, że w ubiegłym roku posiadająca 30.231 restauracji w 87 krajach (11 w Polsce) sieć wydała na reklamę ponad 400 milionów dolarów, a w pierwszych dziewięciu miesiącach roku obecnego blisko 340 milionów dolarów.
Subway znajmuje 2. miejsce na liście 10 najlepszych franczyz w 2008 roku według "Entrepreneur Magazine" [przyp. red.].

Źródło: Wirtualne Media
27 listopada 2008 r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram