W październiku zeszłego roku spółka Mr Hamburger chwaliła się zawarciem umowy franczyzowej na lokal gastronomiczny w poznańskiej Galerii Pestka. Niestety - nie był to strzał w dziesiątkę.
Wydawało się, że lokal może być żyłą złota. Firma powinformowała o zawarciu umowy w specjalnym komunikacie, podkreślając, że może ona istotnie wpłynąć na wyniki finansowe spółki. W domyśle - pozytywnie; obowiązek informowania o istotnych z biznesowego punktu widzenia umowach ma każda spółka akcyjna.
Niestety, lokal nie spełnił pokładanych w nim nadziei i firma zdecydowała się na jego zamknięcie. Jest to też element szerszego planu zamykania nierentownych lokali. Dotyczy on obu konceptów firmy. Mr Hamburger S.A. jest bowiem właścicielem barów Mr Hamburger oraz restauracji Leśne Runo. Te drugie również zamyka - oczywiście tam, gdzie nie przynoszą dochodu. Dzięki tym działaniom firma o połowę zmniejszyła swoje roczne straty.