TelForceOne ułatwia partnerom handlowym pracę w systemie komunikacji online.
Giełdowa spółka TelForceOne (w skład której wchodzi Teletorium - ogólnopolska sieć punktów sprzedażowo-usługowych z produktami nowej technologii i akcesoriami GSM działająca na zasadach franczyzy), przygotowała nową odsłonę głównych kanałów komunikacji online – strony www oraz sklepu internetowego. Nowa propozycja jest znacznie bardziej funkcjonalna oraz w pełni zgodna z pozostałymi materiałami informacyjnymi oraz sprzedażowymi.
– Sprzedaż online to dla nas istotny kanał dystrybucji. Wielu naszych partnerów codziennie odwiedza nasz serwis, w tym sklep internetowy. Chcemy zapewnić im nie tylko łatwy dostęp do informacji, ale także sprawną, bezproblemową realizację zamówień – mówi Wiesław Żywicki, wiceprezes zarządu TelForceOne.
Wcześniej sklep internetowy TelForceOne funkcjonował w ramach strony korporacyjnej, a sama witryna wymagała udoskonaleń graficznych oraz funkcjonalnych.
– Przez ostatnie kwartały bacznie obserwowaliśmy przepływ użytkowników w ramach strony, dużo rozmawialiśmy z jej odbiorcami, badaliśmy ich zadowolenie z serwisu. Wprowadzone zmiany są precyzyjną odpowiedzią na ich potrzeby – dodaje Wiesław Żywicki.
Zmiany pozytywnie przełożą się zarówno na relacje z odbiorcami, jak i zwiększą efektywność dokonywania zakupów online.
– W marcu br. udostępniliśmy nową wersję serwisu dla naszych inwestorów. Zebraliśmy już cenne doświadczenia, które wdrożyliśmy przy tworzeniu części korporacyjno-handlowej – podsumowuje Wiesław Żywicki.