Kilkanaście restauracji w Warszawie, a w Polsce nawet 100 – czy sieci pizzerii Papa John’s uda się zrealizować te plany?
Masterfranczyzobiorcą Papa John's w Polsce jest firma PJ Western Investments. Gdy ruszy pierwsza warszawska lokalizacja, spółka zabierze się za wybór franczyzobiorców. Pierwszy lokal amerykańskiej sieci pizzerii powstaje na warszawskiej Pradze.
W 2018 roku inwestorzy planują uruchomić w stolicy 6-7 kolejnych. Podobne plany rozwoju w Warszawie zostały też przyjęte na 2019 rok. W najbliższych miesiącach w całym kraju ma powstać ponad 20 kolejnych lokali. Koszt uruchomienia pod szyldem sieci to około 250-350 tys. zł.
Pierwsze restauracje, tak jak ta na warszawskiej Pradze, będą zlokalizowane przy ulicach. Firma nie wyklucza jednak otwierania punktów również w centrach handlowych. Lokale amerykańskiej pojawią się również w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście i Poznaniu.
Na całym świecie pod szyldem Papa John’s działa ponad 5 tys. pizzerii na 45 rynkach. Najwięcej lokali jest w USA oraz w Wielkiej Brytanii. Zanim Papa John’s pojawi się w Polsce, amerykańska spółka rozpoczęła swój biznes w Rosji i na Białorusi. Rozwija sieć lokali także w Kazachstanie i Kirgistanie.