Firma Vector S.A., właściciel sieci pralni chemicznych Panda, wprowadza do swojej oferty 5 pakietów franczyzowych. Jak zapowiada - będzie to pierwszy taki produkt na rynku. Czym jednak pakiety te różnią się od siebie?
Firma Vector S.A. stawia m.in. na osoby wracające z zagranicy i posiadające gotówkę sugerując, że mogą oni właśnie zainwestować w biznes franczyzowy. Pralnie Panda wprowadzają pięć pakietów franczyzowych, które pozwolą na dobór oferty i jej weryfikację do własnych potrzeb. Nie możemy jednak oprzeć się wrażeniu, że pakiety te niczym od siebie się nie różnią. Mógłby to być jeden pakiet dedykowany różnym odbiorcom.
- Jest to pierwsza kompleksowa oferta na rynku dla osób rozpoczynających biznes - szumnie reklamuje się firma. Trudno nam jednak się z tym zgodzić. Wystarczy przesledzić oferty innych sieci, by przekonać się, że takie warunki proponuje - jeżeli nie każda - to na pewno co druga sieć.
- Otworzenie pralni pod marką Panda to sposób na pewną lokatę kapitału i gwarancja rentowności. W pakiecie oczywiście cały know-how oraz szkolenia - czytamy w informacji prasowej. Trudno doszukać się różnic z poprzednim pakietem.
- Takim franczyzobiorcom Pralnie Panda zapewniają oczywiście szkolenia i pomoc w znalezieniu lokum -. Oczywiście ...(przyp. red.)
FwP, 4 sierpnia 2009r.