Panda i pakietowy (niepotrzebny?) zawrót głowy

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 sierpnia 2009
Kategoria:
logo_panda.gif

logo_panda.gifFirma Vector S.A., właściciel sieci pralni chemicznych Panda, wprowadza do swojej oferty 5 pakietów franczyzowych. Jak zapowiada - będzie to pierwszy taki produkt na rynku.  Czym jednak pakiety te różnią się od siebie?

Firma Vector S.A. stawia m.in. na osoby wracające z zagranicy i posiadające gotówkę sugerując, że mogą oni właśnie zainwestować w biznes franczyzowy. Pralnie Panda wprowadzają pięć pakietów franczyzowych, które pozwolą na dobór oferty i jej weryfikację do własnych potrzeb. Nie możemy jednak oprzeć się wrażeniu, że pakiety te niczym od siebie się nie różnią. Mógłby to być jeden pakiet dedykowany różnym odbiorcom.

  • Pierwszy „Pakiet innowacyjny – dotacje unijne” skierowany jest do istniejących i nowopowstałych przedsiębiorstw chcących skorzystać z dotacji i zainwestować w budowę pralni w oparciu o innowacyjne rozwiązania w maszynach pralniczych.
  • Kolejny pakiet „Franczyza dla wracających” dedykowany osobom, które wróciły z emigracji zarobkowej, posiadają fundusze i chcą otworzyć swój biznes. Pakiet zawiera oczywiście cały know-how, szkolenia z zarządzania, sprzedaży oraz promocji w sektorze usług jak również szkolenia z zakresu polskiego prawa podatkowego i prawnych implikacji prowadzenia firmy. 

- Jest to pierwsza kompleksowa oferta na rynku dla osób rozpoczynających biznes - szumnie reklamuje się firma. Trudno nam jednak się z tym zgodzić. Wystarczy przesledzić oferty innych sieci, by przekonać się, że takie warunki proponuje - jeżeli nie każda - to na pewno co druga sieć.

  • Trzeci pakiet „Franczyza dla rodzin” skierowana jest do osób, które zarządzają swoją firmą i chcą w relatywnie prosty sposób pomnożyć kapitał. Pakiet dedykowany rodzinom poszukującym zdywersyfikowanych i pewnych inwestycji. Firmy rodzinne to około 60% rynku w Polsce. Często, aby ulokować bezpiecznie pieniądze zleca się członkom rodziny prowadzenie nowego biznesu.

 - Otworzenie pralni pod marką Panda to sposób na pewną lokatę kapitału i gwarancja rentowności. W pakiecie oczywiście cały know-how oraz szkolenia - czytamy w informacji prasowej. Trudno doszukać się różnic z poprzednim pakietem.

  • Pakiet czwarty „Dla osób, które chcą się przebranżowić”. Dedykowany przede wszystkim osobom, które straciły pracę lub po prostu chcą założyć swój biznes nie koniecznie zgodny z ich wykształceniem.

 - Takim franczyzobiorcom Pralnie Panda zapewniają oczywiście szkolenia i pomoc w znalezieniu lokum -. Oczywiście ...(przyp. red.)

  • Piąty pakiet skierowany jest do osób, które obecnie prowadzą swoje pralnie, ale nie mają możliwości zaistnienia w dużych miastach w galeriach handlowych. Również dla osób, które pralnie chcą otworzyć pod szyldem znanej i szanowanej marki.

 FwP, 4 sierpnia 2009r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram