Outlet Polska: hurtownie własne, sklepy franczyzowe

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 stycznia 2011
Kategoria:
City_Hell_Photo2010 był rokiem zmian dla tej firmy. Zamknęła ona hurtownie franczyzowe, w tym segmencie zamierza się rozwijać samodzielnie. W jej ocenie, ruch ten nie wpłynął na zainteresowanie siecią sklepów City Hell.

Outlet Polska to jeden z największych dystrybutorów odzieży typu końcówki kolekcji. Firma w 2009 r. zdecydowała się, oprócz sieci hurtowni, rozwijać także sieć sklepów z tego typu ofertą. Placówki działają we franczyzie.

- W tym roku udawało nam się otwierać salon City Hell średnio raz w miesiącu. Założenia były nieco większe. Mimo to jesteśmy zadowoleni, że pomimo kryzysu stosunkowo młoda sieć wciąż mocno się rozwija - mówi Rafał Bronder z Outlet Polska.

Niedawno firma złagodziła wymogi wobec potencjalnych franczyzobiorców. Inwestycja pochłania obecnie ok. 600-650 zł na mkw. zamiast 1000 zł na mkw. Ponadto właściciele placówek franczyzowych zyskali możliwość zaopatrywania się także w innych hurtowniach, poza Outlet Polska. W ramach sieci został także wydbrębniony brand City Hell Baby z ofertą outletową wyłącznie dla dzieci.  Ponadto firma niedawno uruchomiła sklep internetowy City Hell, który ma wspomagać promocję sieci i jej oferty. Obecnie pod logo City Hell i City Hell Baby działa 20 placówek.

Za największą zmianę w grupie Outlet Polska uważa jednak przetasowania związane z siecią dystrybucji. Wraz z końcem września zakończyły działalność wszystkie hurtownie franczyzowe działające pod szyldem Outlet Polska. Firma tłumaczyła decyzję tym, że jednostki zewnętrzne często nie trzymały się standardów wyznaczonych przez centralę dotyczących m.in. zatowarowania w bieżącą ofertę czy jakości obsługi.

W miejscach, w których działały placówki franczyzowe, będą sukcesywnie powstawały hurtownie własne. Pierwszym takim punktem, który zastąpił odział prowadzony przez partnera zewnętrznego, a zarazem był pierwowzorem do wchodzenia na własną rękę w sieć dystrybucji, był odział warszawski. Następnie dołączył do niego Showroom w Gdańsku, a na wiosnę 2011 roku zaplanowano dalszą ekspansję, tym razem na Poznań i Kraków.

- Kolejna zmiana w Outlet Polska, a co za tym idzie w City Hell to szereg nowych marek, które wcześniej nie występowały w naszej ofercie. Mimo że zawsze filarem naszej oferty będą marki duńskie, holenderski Mexx, hiszpańskie marki z grupy Inditex czy odzież katalogowa z Anglii to jesteśmy gotowi na powiew nowości w naszej ofercie. Otworzyliśmy bardzo szeroko drzwi naszych magazynów na odzież włoską, francuską i kilka innych pięknych marek jak np. hiszpański Riverside - mało znany w naszym kraju brand, który rozchodzi się u nas po dostawie w ciągu kilkunastu dni - opowiada Rafał Bronder.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram