oskroba_logo
Jeszcze na koniec 2009 roku pod szyldem Oskroba działała jedna placówka własna firmy oraz 45 franczyzowych. W chwili obecnej we franczyzie działa 65 jednostek. Celem firmy jest jednak rozwinięcie sieci do 150 placówek na Mazowszu, a poziom ten ma zostać osiągnięty do końca przyszłego roku.
Szybkiej ekspansji na pewno będą sprzyjać niezbyt wygórowane oczekiwania finansowe wobec przyszłych franczyzbiorców. Powinni oni mieć możliwość uiszczenia opłaty licencyjnej w wysokości 5 tys. zł netto oraz pokrycia kosztów adaptacji lokalu - te zależne są od stanu technicznego wybranego punktu. Odpowiedni lokal powinien mieć minimum 50 mkw. Wyposażenie lokalu dostarcza franczyzodawca. On także pomoże ocenić potencjał lokalizacji, zaprojektować salę sprzedaży i dostosować lokal do wymogów sanepidu.
W przypadku tego typu działalności kluczowym czynnikiem sukcesu jest odpowiednia lokalizacja. Firma podkreśla, że każdy lokal pod sklep musi zostać poddany szczegółowym analizom. Analizowane powinny być osoby przechodzące koło drzwi (witryny) danego punktu. Badanie powinno zostać przeprowadzone przez trzy pełne dni w określonym tygodniu i opierać się o docelowe godziny otwarcia placówki (10-12 godzin dziennie).