Oryginalna oferta dla partnerów systemów sieciowych

Autor: Redakcja
Data dodania: 27 marca 2008
Kategoria:
Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych (ARSS) i Hardwork Communications (HC) zachęcają operatorów systemów sieciowych do działań mających na celu unowocześnienie podejścia do kreowania wizerunku własnej marki oraz umocnienie pozytywnych relacji z partnerami.

Założenia te ARSS i HC chcą realizować wychodząc z ofertą organizacji spotkań, wyjazdów integracyjnych oraz bankietów okolicznościowych. Celem tego typu działań jest integracja uczestników sieci, pogłębianie zaangażowania w budowanie wspólnej marki, zwiększenie otwartości i zaufania w sieci oraz wzrost motywacji i lojalności partnerów. Wspólna zabawa, praca zespołowa czy wydarzenie kulturalne, wzbogacone o edukację franczyzową mogą wpłynąć pozytywnie na efektywność działania sieci.

Pełna integracja w systemie.
Koncepcja integracji w systemie sieciowym może obejmować wyprawę ekstremalną, gdzie w programie oprócz wycieczek, zajęć outdoor’owych i sportowych oraz imprez wieczornych organizowane są zajęcia na temat zasad funkcjonowania systemów sieciowych. Oferta ARSS
i Hardwork Communications obejmuje także organizację bankietów okolicznościowych, podczas których może zostać zaprezentowany, stworzony wcześniej przez ekspertów z ARSS ranking partnerów sieciowych.

Dlaczego ARSS i Hardwork Comunication?
Dzięki bogatemu doświadczeniu praktycznemu połączonemu z gruntownym przygotowaniem teoretycznym ARSS jest liderem w zakresie doradztwa we franczyzie oraz w innych systemach sieciowych. Hardwork Communications  natomiast jest istniejącą od 2002 roku agencją wspierającą działy marketingu, sprzedaży oraz HR. W związku z dużym  zainteresowaniem rynku usługami organizowania wyjazdów integracyjnych, bankietów itp., firmy ARSS i Hardwork Communications połączyły siły, tworząc niepowtarzalną ofertę.
Misją ARSS jest dostarczenie klientom, indywidualnych rozwiązań, odpowiadających ich specyficznym potrzebom w zakresie tworzenia i funkcjonowania systemów sieciowych  (franczyzowych, agencyjnych, licencyjnych i dystrybucyjnych). Do klientów ARSS należą m.in. takie firmy jak The Athlete’s Foot, Bartek, Optimus, Umbro, Bank BPH, DR. Irena Eris, Cadbury Wedel, Sphinx czy Bierhalle.
Marketing doświadczeń to jedna ze strategii marketingowych Hardwork Communications. Misją firmy jest dostarczenie klientom oraz ich konsumentom niezapomnianych przeżyć zmieniających ich życie. Firma oferuje szeroki katalog rozwiązań z dziedziny marketingu oparty na wyodrębnieniu czterech newralgicznych sfer w działalności przedsiębiorstwa: marka/produkt - partnerzy biznesowi - pracownicy - klient oraz zapewnieniu spójnej polityki zarządzania każdą z nich. Ponad to Hardwork Comunication specjalizuje się w organizacji wyjazdów motywacyjnych, eventów, konferencji oraz imprez okolicznościowych. W portfolio klientów Hardwork Comunication są takie marki jak adidas, At Media, Bols, Conforama, Ikea, Kredyt Bank, Grupa Lotos, Bank Millenium, Viva, Play, Samsung, Warta i wiele innych.

Sabina Kobus , 27 marca 2008 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram