PKN Orlen i Grupa Eurocash rozpoczynają program pilotażowy testujący nową koncepcję sklepu detalicznego. Na wybranych stacjach paliw zaczną działać małe supermarkety pod marką Delikatesy Centrum, oferujące pełen asortyment artykułów spożywczych, w tym szeroką ofertę produktów świeżych.
PKN Orlen, największy operator stacji paliw w Polsce i Eurocash, krajowy lider w dystrybucji artykułów spożywczych opracowali koncepcję sklepu, która jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów. Na wybranych stacjach Orlen można będzie zrobić pełne zakupy w zaadaptowanych do nowego formatu sklepów Delikatesy Centrum. Pierwszy taki obiekt został otwarty na stacji w Płocku.
– Konsekwentnie szukamy nowych możliwości rozwoju i stąd też decyzja o podjęciu współpracy z doświadczonym partnerem. Pilotaż pokaże nam, jak sprawdzają się w praktyce wspólnie wypracowane formaty – powiedział Marek Balawejder, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen.
Pedro Martinho, członek zarządu Eurocash dodał z kolei, że grupa czerpała z dotychczasowych doświadczeń w tworzeniu i zarządzaniu Delikatesami Centrum, jako silną marką detaliczną, oraz bogatych doświadczeń ekipy PKN Orlen.
INK