Orlen i Eurocash testują nową koncepcję sklepu

Autor: Redakcja
Kategoria:
Orlen i Eurocash testują nową koncepcję sklepu; Foto: Orlen

PKN Orlen i Grupa Eurocash rozpoczynają program pilotażowy testujący nową koncepcję sklepu detalicznego. Na wybranych stacjach paliw zaczną działać małe supermarkety pod marką Delikatesy Centrum, oferujące pełen asortyment artykułów spożywczych, w tym szeroką ofertę produktów świeżych.

PKN Orlen, największy operator stacji paliw w Polsce i Eurocash, krajowy lider w dystrybucji artykułów spożywczych opracowali koncepcję sklepu, która jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów. Na wybranych stacjach Orlen można będzie zrobić pełne zakupy w zaadaptowanych do nowego formatu sklepów Delikatesy Centrum. Pierwszy taki obiekt został otwarty na stacji w Płocku.

Konsekwentnie szukamy nowych możliwości rozwoju i stąd też decyzja o podjęciu współpracy z doświadczonym partnerem. Pilotaż pokaże nam, jak sprawdzają się w praktyce wspólnie wypracowane formaty – powiedział Marek Balawejder, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen.

Pedro Martinho, członek zarządu Eurocash dodał z kolei, że grupa czerpała z dotychczasowych doświadczeń w tworzeniu i zarządzaniu Delikatesami Centrum, jako silną marką detaliczną, oraz bogatych doświadczeń ekipy PKN Orlen.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram