Organizując promocję podawaj datę jej zakończenia 

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 października 2014
Kategoria:
Organizując promocję podawaj datę jej zakończenia; Foto: freeimages.com

Organizując promocję podawaj datę jej zakończenia; Foto: freeimages.com

Na opakowaniach produktów objętych promocją powinna się znajdować informacja o czasie jej trwania. Sąd Apelacyjny w Warszawie podzielił stanowisko UOKiK.

Przedsiębiorca ma obowiązek podawania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji o swojej ofercie. Potwierdza to wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie dotyczący decyzji UOKiK z grudnia 2010 roku. Urząd zakwestionował wówczas praktyki spółki Drosed.

Zgodnie z regulaminem Wielkiej Loterii Drosed, aby wziąć udział w losowaniu nagród należało kupić co najmniej dwa promocyjne produkty Drosed (np. pasztet lub mielonkę) i wysłać zgłoszenie SMS-em. Na konserwach biorących udział w loterii nie było jednak informacji o terminie dokonywania zgłoszeń, który ostatecznie upływał 31 października 2010 r. Tymczasem produkty objęte Wielką Loterią Drosed były sprzedawane także po zakończeniu promocji.

W opinii UOKiK praktyka spółki Drosed mogła prowadzić do nabywania przez konsumentów  promocyjnych produktów w celu wzięcia udziału w loterii już po jej zakończeniu. Sąd Apelacyjny w Warszawie podzielił stanowisko Urzędu. Wyrok z 3 października 2014 r. jest prawomocny.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram