Spółka zrezygnowała z rozwoju we franczyzie – dowiedział się portal franczyzawpolsce.pl.
Największa w Polsce sieć samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi oferująca żywność, kosmetyki i środki czystości wycofała ofertę franczyzy.
– Będziemy dalej rozwijać sieć sklepów, ale wyłącznie w formacie własnym – powiedział serwisowi franczyzawpolsce.pl przedstawiciel firmy.
W styczniu tego roku spółka zamknęła też dwa nierentowne sklepy, których wyniki nie były zgodne z oczekiwaniami.
Przypomnijmy, że pierwsze umowy franczyzy spółka podpisała w połowie 2016 roku. Oprócz otwarcia nowych sklepów od zera, Organic planował również nawiązywać współpracę z właścicielami już istniejących sklepów z ekologiczną żywnością, którzy chcieliby działać pod tym szyldem na zasadach twardej lub miękkiej franczyzy.
Jednocześnie Organic Farma Zdrowia realizuje nowe inwestycje. Na początku tego roku firma przejęła lokal w Bydgoszczy, w Galerii Handlowej Faktoria. Powierzchnia sklepu to 146 mkw. Będzie to drugi sklep ekologiczny spółki na terenie Bydgoszczy (pierwszy zlokalizowany jest w Galerii Handlowej Zielone Arkady).
Firma kontynuowała też prace rewitalizacyjne delikatesów zlokalizowanych w Piasecznie, w Centrum Handlowym Auchan. W trójmiejskiej Galerii Bałtyckiej, w związku z trwającą rewitalizacją i powiększeniem sklepu, uruchomiony został tymczasowy punkt handlowy w formie wyspy. Powiększone i zrewitalizowane delikatesy zostaną otwarte z początkiem marca br.