Wystartowała nowa część handlowo-usługowa przygotowana na gdańskim lotnisku im. Lecha Wałęsy przez właściciela franczyzowych marek Furore! i SO! COFFEE.
Zgodnie z kontraktem, Lagardere Travel Retail będzie zajmowało się częścią komercyjną na terminalu T2 przez 10 lat.
Łączna powierzchnia strefy wynosi 5 tys. m². Przed przebudową, strefa miała około 780 m². Działają w niej m.in. restauracje McDonald`s, Business Smark, sklepy Toys Store, Le Connaisseur oraz pierwszy w Trójmieście salon Victoria`s Secret i Aelia Duty. Obecnie działa tu 28 marek. Planuje się, że lista zostanie rozszerzona do 30 sklepów.
Strefa handlowa ma zaspokoić potrzeby około 5 mln pasażerów rocznie. W 2017 roku z lotniska skorzystało 4,5 mln podróżnych. Według prognoz, poziom 5 mln zostanie przekroczony w najbliższych latach.