Olimp otwiera kolejne punkty franczyzowe

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 sierpnia 2012
Kategoria:
olimp_lokal

olimp_lokal

Gastromall, właściciel marki Olimp – jedzenia na wagę, który posiada już 11 punktów - w tym 3 franczyzowe, stawia na rozwój właśnie poprzez franczyzę. Do końca roku mają powstać jeszcze cztery punkty.

Należąca do Grupy Gastromall restauracja Olimp to jedna z najszybciej rozwijających się sieci z jedzeniem na wagę. W tej chwili działa 10 restauracji, które znajdują się głównie w centrach handlowych i oferują świeże jedzenie na wagę w stałej cenie za 100 g.
Ostatnio wprowadzone zmiany w menu mają jeszcze bardziej zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do przyłączenia się do sieci, stawiając na zdrową żywność.
- Nowe dania oparte zostały na żywności funkcjonalnej, bogatej w błonnik. Dietetyczne menu było opracowywane przez dwa lata przy współpracy m.in. z naukowcami z Katedry Technologii Węglowodanów i Katedry Żywienia Człowieka, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie – mówi Piotr Niemiec, właściciel marki Olimp.

Kapitał potrzebny na otwarcie lokalu Olimp to 180 tys. zł plus koszt adaptacji lokalu. Ponadto franczyzobiorca ponosi koszt wstępnej opłaty licencyjnej w wysokości 40 tys. zł, a opłata stała to 5% od obrotu netto. Przewidywany zwrot z inwestycji to okres dwóch lat.

Do Grupy Gastromall należą także kawiarnio-lodziarnie Point Frappe, wyspy lodowe Lovit oraz restauracje Cesare Ristorante z obsługą kelnerską.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram