olimp_lokal
Należąca do Grupy Gastromall restauracja Olimp to jedna z najszybciej rozwijających się sieci z jedzeniem na wagę. W tej chwili działa 10 restauracji, które znajdują się głównie w centrach handlowych i oferują świeże jedzenie na wagę w stałej cenie za 100 g.
Ostatnio wprowadzone zmiany w menu mają jeszcze bardziej zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do przyłączenia się do sieci, stawiając na zdrową żywność.
- Nowe dania oparte zostały na żywności funkcjonalnej, bogatej w błonnik. Dietetyczne menu było opracowywane przez dwa lata przy współpracy m.in. z naukowcami z Katedry Technologii Węglowodanów i Katedry Żywienia Człowieka, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie – mówi Piotr Niemiec, właściciel marki Olimp.
Kapitał potrzebny na otwarcie lokalu Olimp to 180 tys. zł plus koszt adaptacji lokalu. Ponadto franczyzobiorca ponosi koszt wstępnej opłaty licencyjnej w wysokości 40 tys. zł, a opłata stała to 5% od obrotu netto. Przewidywany zwrot z inwestycji to okres dwóch lat.
Do Grupy Gastromall należą także kawiarnio-lodziarnie Point Frappe, wyspy lodowe Lovit oraz restauracje Cesare Ristorante z obsługą kelnerską.