Olimp odświeża wizerunek

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Olimp
Olimp odświeża wizerunek

Grupa Gastromall otworzyła pierwszą restaurację znanej sieci lokali w nowej koncepcji wizualnej.

Marka Olimp, pod którą działa ogólnopolska sieć lokali postawiła na zmiany. Pod koniec lutego br. została otwarta kolejna restauracja pod tym szyldem. Nowy lokal wystartował w Krakowie w budynku Zabłocie Business Park.

Jest to pierwsza restauracja Olimp w nowej koncepcji wizualnej. Autorem projektu jest pracownia Schwitzke Górski – informuje Izabela Domaradzka, dyrektor działu marketingu w Grupie Gastromall.

Sieć restauracji Olimp to największy w Polsce i najszybciej rozwijający się koncept z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g. W całym kraju funkcjonuje siedemdziesiąt restauracji pod tą marką.

W najbliższych miesiącach planowane są otwarcia w kolejnych lokalizacjach w największych miastach w Polsce.

Grupa Gastromall, właściciel 5 marek gastronomicznych poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia restauracji według sprawdzonych procedur pod marką Olimp lub Companeros (bary meksykańskie ze świeżym jedzeniem).

W ramach umowy franczyzy partnerzy otrzymują pełne wsparcie ze strony grupy - wypracowane standardy obsługi, szkolenia, receptury oraz sprawdzony system sprzedażowy. 

Informację na temat franczyzy marki Olimp znajdziecie w naszej bazie systemów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram