Grupa Gastromall otworzyła pierwszą restaurację znanej sieci lokali w nowej koncepcji wizualnej.
Marka Olimp, pod którą działa ogólnopolska sieć lokali postawiła na zmiany. Pod koniec lutego br. została otwarta kolejna restauracja pod tym szyldem. Nowy lokal wystartował w Krakowie w budynku Zabłocie Business Park.
– Jest to pierwsza restauracja Olimp w nowej koncepcji wizualnej. Autorem projektu jest pracownia Schwitzke Górski – informuje Izabela Domaradzka, dyrektor działu marketingu w Grupie Gastromall.
Sieć restauracji Olimp to największy w Polsce i najszybciej rozwijający się koncept z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g. W całym kraju funkcjonuje siedemdziesiąt restauracji pod tą marką.
W najbliższych miesiącach planowane są otwarcia w kolejnych lokalizacjach w największych miastach w Polsce.
Grupa Gastromall, właściciel 5 marek gastronomicznych poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia restauracji według sprawdzonych procedur pod marką Olimp lub Companeros (bary meksykańskie ze świeżym jedzeniem).
W ramach umowy franczyzy partnerzy otrzymują pełne wsparcie ze strony grupy - wypracowane standardy obsługi, szkolenia, receptury oraz sprawdzony system sprzedażowy.
Informację na temat franczyzy marki Olimp znajdziecie w naszej bazie systemów sieciowych.