Grupa Gastromall, właściciel marki Olimp poszukuje franczyzobiorców chętnych do otwarcia restauracji pod szyldem marki.
W Lublinie podpisano umowę na otwarcie 6 lokalu franczyzowego sieci Olimp. Franczyzobiorca, który będzie prowadził placówkę ma już jedną restaurację Olimp w Rzeszowie. Na 2013 rok zaplanowane są jeszcze co najmniej dwa otwarcia – w Krakowie i Poznaniu. Cały czas trwają jednak poszukiwania kolejnych franczyzobiorców.
Grupa Gastromall jest beneficjentem funduszy unijnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Równolegle realizuje cztery projekty dotyczące rozbudowy sieci gastronomicznych.
Należąca do Grupy Gastromall restauracja Olimp to jedna z najszybciej rozwijających się sieci z jedzeniem na wagę. Kapitał potrzebny do otwarcia lokalu Olimp to 180 tys. zł plus koszty adaptacji. Ponadto franczyzobiorca ponosi koszt wstępnej opłaty licencyjnej w wysokości 40 tys. zł, a opłata stała to 5% od obrotu netto. Przewidywany zwrot z inwestycji to okres dwóch lat.
Do Grupy Gastromall należą cztery główne marki gastronomiczne: restauracje typu casual dining – sieć restauracji Olimp z jedzeniem na wagę, oferujące dania kuchni śródziemnomorskiej i polskiej, restauracje włoskie z obsługą kelnerską - Cesare Ristorante, kawiarnio lodziarnie - Point Frappe, oferujące kawę, herbatę, soki a także lody, desery lodowe, ciasta i gofry oraz wyspy lodowe – Lovit. W planach na lata 2013 – 2015 Grupa Gastromall ma wprowadzenie do menu Olimpu żywności dietetycznej.
Adam Gieras