Właściciel sieci Żabka i Freshmarket na bieżąco prowadzi rekrutację osób zainteresowanych współpracą i otwarciem własnego sklepu pod znanym milionom Polaków brandem. Żabka Polska planuje w tym roku otworzyć ponad 150 sklepów w Warszawie.
- Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że podjęcie współpracy z firmą Żabka było strzałem w dziesiątkę. Zaangażowanie w pracę i odpowiednie podejście do pracowników pozwala mi sprawnie zarządzać sklepem, a rozpoznawalny brand zapewnia mi dużą liczbę klientów każdego dnia. Poza tym, prowadzenie własnej działalności sprawia wiele radości - komentuje Dorota Zielińska, ajentka sklepu Żabka przy ulicy Śliskiej w Warszawie.
Znana marka to nie wszystko. Żabka Polska pokrywa koszty inwestycji związane z uruchomieniem nowej placówki i umożliwia przedsiębiorcom biznesowy start. Firma zapewnia lokalizację, wsparcie marketingowe, logistykę oraz IT. W ramach współpracy każdy, kto chciałby prowadzić placówkę pod szyldem Żabki lub Freshmarketu ma zapewnione także profesjonalne szkolenie, kompleksowo przygotowujące do zarządzania sklepem i prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Wynajmij swój lokal
W 2012 roku, firma Żabka Polska uruchomiła projekt skierowany do właścicieli lokali handlowych o nazwie „Sklep za czynsz”. W ramach umowy, przedsiębiorca decydujący się na współpracę z firmą wynajmuje jej lokal handlowy, w zamian za 10-letni czynsz uzależniony od potencjału lokalizacji. Zainteresowanie projektem wśród właścicieli lokali usługowych jest ogromne. Co roku do firmy Żabka Polska wpływa ok. 1 tys. propozycji wynajmu lokalizacji z całej Polski. Firma posiada obecnie ponad 4 tys. sklepów na terenie całego kraju. W województwie mazowieckim jest ich blisko 500.
INK