Ogólnopolska sieć lodziarni, pod szyldem której działa około 150 punktów poszukuje franczyzobiorców w siedmiu kolejnych miastach.
Franczyzowa sieć Lody Marsjano planuje uruchomić kolejne punkty partnerskie w kilku miastach na wschodzie Polski, na Pomorzu oraz w województwie kujawsko-pomorskim (w Przemyślu, Włodawie, Lublinie, Świdniku, Gdyni, Jastrowie i Aleksandrowie Kujawskim).
Franczyzę Lody Marsjano wyróżnia m.in. stosunkowo niski próg inwestycji. Minimalna kwota potrzebna na uruchomienie punktu zaczyna się od 10 tys. zł.
W maju tego roku marka zaoferowała też nową propozycję współpracy partnerskiej, którą skierowała do właścicieli lokali handlowych w miejscowościach powyżej 5 tys. mieszkańców lub działek w miejscowościach turystycznych. Firma finansuje otwarcie lodziarni. Partner z kolei zostaje menagerem punktu handlowego z możliwością wykupu sprzętu.
W miejscowości turystycznej istnieje natomiast możliwość otwarcia punktu mobilnego – postawienie przyczepy do sprzedaży lodów.
Lody Marsjano to marka, która powstała w 2014 roku na północnym Mazowszu. Swoje punkty handlowe uruchamia w centrach miast, miejscowościach turystycznych i przed centrami handlowymi (punkty mobilne).
Z danych firmy Euromonitor International wynika, że rynek lodów i mrożonych deserów w Polsce rośnie i będzie rósł nadal, a statystyczny Polak wydaje na lody coraz więcej. Wzrost rynku lodów w Polsce wyniósł w 2015 roku około 2,6% wobec roku 2014 i osiągnął wartość 1,67 mld zł, a w 2014 roku wzrósł o około 5% do niemal 1,63 mld zł. Firma prognozuje też, że w 2016 roku wzrost rynku wyniesie około 2% do 1,7 mld zł.
Euromonitor International podaje też, że w 2015 roku statystyczny Polak wydał na lody średnio 43,40 zł, podczas gdy w 2014 roku było to 41,90 zł, a w 2013 r. – 39,90 zł.