Grupa Metro w lutym uruchomiła w Mołdawii program franczyzowy pod marką Odido. Na dzień dobry zgłosiło się do niego 13 partnerów.
Celem franczyzy - podobnie jak w Polsce - jest zbliżenie się do małych i średnich sklepów. Do tej chwili chęć działania pod marką Odido zgłosiło 13 sklepów. Program oferuje przyłączenie się do łańcucha dostaw, wsparcie w zakresie komponowania asortymentu i szkolenia pracowników. - Jako część franczyzy Odido mam szansę otrzymania silnego wsparcia od Grupy Metro i równocześnie wolność wyboru rozwiązań, które według mnie będą najbardziej owocne dla mojego biznesu - mówi cytowany przez Grupę Metro mołdawski franczyzobiorca. Pod szyldem Odido zacznie działać za kilka tygodni.
Program franczyzy Odido powstał w Polsce, w roku 2011. Bardzo szybko się rozwinął, w tej chwili pod tą marką działa już ponad 2000 sklepów. Programy bazujące na podobnych zasadach działają zostały też uruchomione w Bułgarii, Serbii (1000 sklepów pod marką "Moja Radnja") i Rumunii.
Jeśli jesteście zainteresowani działalnością pod marką Odido - sprawdźcie warunki w naszej bazie systemów franczyzowych.