ODIDO w ofensywie reklamowej

Data dodania: 23 czerwca 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Gazetka ODIDO

„Od domu blisko, do domu wszystko” - to hasło aktualnej kampanii reklamowej franczyzowej sieci sklepów ODIDO, na którą składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa do 28 maja.

Kampania kładzie szczególny nacisk na promocję sklepów ODIDO, jako znajdujących się blisko klienta oraz oferujących szeroki asortyment najwyższej jakości produktów. Jej celem jest również budowanie emocjonalnej więzi z marką.

Na intensywną, dwutygodniową kampanię składają się 4 różne spoty telewizyjne. W każdym z nich zaprezentowane zostaną 2 produkty z asortymentu ODIDO. Aktywności prowadzone są w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, a także w prasie.

To już kolejna kampania sieci skupiająca się na przekazie, że w sklepach ODIDO łatwo i szybko można kupić wszystko, czego aktualnie potrzeba do domu, od drobnych produktów po większe zakupy. Nawiązanie akcji do hasła marki „Od domu blisko, do domu wszystko” ma podkreślić, że produkty w sklepach ODIDO zostały dobrane tak, aby klienci mogli zrobić w nich kompleksowe zakupy oraz mieli szeroki wybór świeżych artykułów.

Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2 tys. osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy ODIDO to oferują artykuły spożywcze i przemysłowe dedykowane potrzebom gospodarstw domowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram