odido2
ODiDO, jedna z najszybciej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce, ma już przeszło 1800 placówek i ich liczba ciągle rośnie. Tylko od początku tego roku udało się uruchomić 130 sklepów.
Najnowsza placówka została otwarta w centrum Łodzi – to trzeci lokal zarządzany przez jednego partnera sieci. ODIDO przyciąga klientów nie tylko świeżymi produktami, ale także kącikiem kawowym i stoiskiem z hot-dogami.
ODiDO, zarządzana przez spółkę Makro Cash & Carry Polska, działa na polskim rynku od 2011 roku. Mogą do niej przystąpić właściciele małych i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego, a przy tym pragną zachować dużą niezależność.
Zainteresowani współpracą przedsiębiorcy mogą liczyć na wspólne akcje promocyjne, stronę internetową, bezpłatne gazetki promocyjne, reklamę w TV, stałą opiekę nad szkoleniem pracowników oraz rabaty na zaopatrzenie w hurtowniach Makro.
Minimalna kwota inwestycji, jaką musi ponieść franczyzobiorca to 3 tys. zł. Za te pieniądze otrzymuje wizualizację wewnętrzną, zewnętrzną oraz niezbędne materiały. ODiDO nie pobiera żadnych dodatkowych opłat.
Adam Gieras