Międzynarodowa marka ubezpieczeniowa buduje pozycję w Polsce za pomocą sieci oddziałów partnerskich dostępnych szerokiej grupie klientów.
INSIA to rozpoznawana marka na rynku ubezpieczeniowym, działa m.in. w Czechach, Słowacji, Rumuni i Włoszech. W Polsce dopiero buduje swoją pozycję pod skrzydłami giganta Marsh & McLennan Companies.
Istotną strategią promocji tej sieci jest oznakowanie oddziałów. Franczyzobiorcy INSIA otrzymują szczegółowe wytyczne z działu marketingu odnośnie korzystania z logo, tekstów promocyjnych oraz grafik reklamowych. Firma pomaga też przy zaprojektowaniu obrandowania oddziału, zarówno na zewnątrz, jak i w środku.
Korzysta z odpowiednio dobranych do lokalizacji i budżetu franczyzobiorcy nośników reklamowych tj. loga przestrzenne, kasetony podświetlane oraz różnego rodzaju folie na szyby. Przy projekcie wizualizacji placówki agencyjnej ważne jest też to, aby klienci mogli łatwo i szybko trafić, w chwili gdy znajdują się one w trudniej dostępnej lokalizacji, np. na pierwszym piętrze czy z tyłu budynku.
Aleksandra Lejewska, marketing manager INSIA wyjaśnia, że marka jako część grupy Marsh & McLennan Companies działająca z sukcesem od ponad 20 lat, firmuje największą sieć pośredników ubezpieczeniowych w Europie Środkowej.
- Oferując swoim partnerom unikalne warunki współpracy na rynku ubezpieczeń: przejrzysty system rozliczenia prowizyjnego opartego na konkurencyjnych stawkach, swobodę kształtowania planów sprzedażowych, szeroką paletę produktów ubezpieczeniowych oraz wsparcie marketingowe, stworzyła idealne środowisko do współpracy i rozwoju – zachęca do działania - Aleksandra Lejewska.
Jeżeli rynek ubezpieczeń jest Ci bliski, dołącz do sieci partnerskiej i zbuduj swój biznes z INSIA! Osoby zainteresowane współpracą franczyzową z INSIA zapraszamy do naszej bazy konceptów sieciowych.