Dla producenta naturalnych kosmetyków franczyza ma strategiczne znaczenie. Najpierw polska marka zbudowała sieć sprzedaży, teraz rozwija też sieć salonów spa.
Jak powiedziała nam manager sieci franczyzowej Organique Magdalena Wieczorek, obecnie pod tą marką działa 50 salonów w Polsce 8 salonów zagranicą.
– Oprócz franczyzy salonów detalicznych Organique w kraju i zagranicą, kładziemy duży nacisk na rozwój franczyzy dedykowanej salonom SPA „Harmony by Organique”. Ta koncentracja na franczyzie jest wynikiem oczekiwań rynku, gdzie poszukiwane są gotowe i sprawdzone rozwiązania – mówi Magdalena Wieczorek.
Organique to pionier kosmetyki naturalnej w Polsce. Od ponad 15 lat produkuje naturalne, zdrowe i przyjazne środowisku kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów.
Firma powstała jako jednoosobowa manufaktura. Obecnie kosmetyki Organique można spotkać w sieci sklepów franczyzowych i salonach spa, zarówno w Polsce jak i zagranicą (m.in. w Grecji, Rumunii, Rosji, Szwecji, Ukrainie, Szwajcarii, USA, Wielkiej Brytanii oraz w Australii).
Przedsiębiorcy, którzy chcieliby otworzyć swój sklep z kosmetykami Organique muszą liczyć z inwestycją od 50 tys. zł. Z kolei opłata wstępna za przystąpienie do systemu wynosi 6 tys. zł.