W ciągu ostatnich sześciu miesięcy liczba punktów sprzedaży w sieci Monetia zwiększyła się o ponad 15%. Większość oddziałów działających pod ogólnopolską marką agencji płatniczych to placówki franczyzowe.
Obecnie w ramach sieci Monetia działa 806 placówek (638 franczyzowych i168 własnych). Największy wzrost liczby swoich punktów firma zanotowała w województwie śląskim.
Franczyzobiorcom firma oferuje atrakcyjny system wynagradzania, jak również specjalistyczny program szkoleniowy z zakresu procedur, technik sprzedaży i obsługi produktów.
– Korzystamy z różnych okazji, by rozbudować sieć sprzedaży. Z jednej strony rozpoczynamy współpracę z małymi firmami, które chcą pracować pod naszą marką. Z drugiej zaś otwieramy własne placówki, w miejscach o największym potencjale. Trzeba też pamiętać, że dzięki wygranym przetargom publicznym obsługujemy coraz większą liczbę instytucji, m.in. Urzędów Skarbowych. Jestem przekonany, że rozbudowa naszej sieci placówek wpłynie pozytywnie na przychody przez nas generowane już w tym roku. To także dowód na to, że obracanie gotówką w Polsce nadal jest jedną z podstawowych form realizacji różnych transakcji. Warto podkreślić, że nadal jesteśmy zainteresowani poszerzaniem naszej sieci sprzedaży – komentuje Piotr Zięba, wiceprezes Monetii.
Monetia jako krajowa instytucja płatnicza działająca na podstawie licencji Komisji Nadzoru Finansowego w ciągu roku obsługuje ponad 17 mln transakcji o wartości około 5 mld zł. Dzięki platformie internetowej Monetia24 firma dokonuje także międzynarodowych przekazów pieniężnych w 23 walutach.
Informację dotyczącą oferty franczyzy znajdziecie w naszej bazie systemów sieciowych.