O sukcesie juice baru decyduje lokalizacja i profesjonalny sprzęt

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Frankies

Soki przygotowywane na miejscu ze świeżych owoców i warzyw to jeden z ostatnich trendów na rynku gastronomicznym. Jak mówi Paweł Pęcherski, dyrektor ds. rozwoju sieci Frankie’s, jeden z gwarantów sukcesu prowadzenia juice baru to trafny wybór lokalizacji, a najważniejszą inwestycję w tym biznesie stanowią profesjonalne maszyny.

Lokalizacja to jeden z gwarantów sukcesu. Lokal powinien mieć minimum 60 m² (optymalna wielkość to 75 m²) – zaznacza Paweł Pęcherski, dyrektor ds. rozwoju sieci Frankie’s.

Do kosztów inwestycji, jakie ponosi franczyzobiorca należy doliczyć również przebudowę lokalu (w zależności od jego stanu to ok. 60-70 tys. zł), dostosowanie do wymogów sanitarnych oraz przeciwpożarowych, budowę baru i strefy dla klientów (ok. 41 tys. zł), komputer wraz z drukarką oraz nagłośnienie (ok. 8 tys. zł), wydruk i instalację menu (ok. 2500 zł), a także depozyt, zwykle w wysokości 2-3 miesięcznego czynszu.

Najważniejszą inwestycję stanowią maszyny, czyli profesjonalne blendery, sokowirówki, lodówki, zamrażarka, zmywarka, a także ekspres do kawy z młynkiem i grill do przygotowywania ciepłych kanapek - w sumie 54 tys. zł. Całkowity koszt inwestycji wraz z uwzględnieniem depozytu to około 200 tys. zł. – dodaje Paweł Pęcherski.

Podkreśla, że współczesny klient jako świadomy konsument wie, co dla niego dobre i zdrowe.

Filozofia naszej marki podyktowana jest potrzebą zdrowego stylu życia. My staramy się na tę potrzebę odpowiedzieć, dlatego według nas najważniejsza jest wysoka jakość produktów. Soki i koktajle muszą być przygotowywane na miejscu, na oczach klientów. Połączenia smaków powinny być oryginalne, nie bójmy się dodawać niekonwencjonalnych składników. We Frankie’s każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas pełne wsparcie w doborze dostawców, receptury soków i innych produktów w menu, by klient miał pewność, że w każdym z lokali otrzyma produkt takiej samej jakości, to bardzo ważne – dodaje Martin Hofman Laursen, właściciel marki.

W ciągu dwóch lat Frankie’s otworzyło 4 lokale we Wrocławiu, w maju powstanie kolejny w Krakowie, a już we wrześniu w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Do końca 2014 roku planowane jest również otwarcie w Warszawie i Trójmieście.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram