CVC Capital Partners, nowy właściciel sieci sklepów Żabka planuje zmienić logo marki i urozmaicić ofertę popularnych sklepów.
Amerykański fundusz CVC Capital Partners czekając na zgodę Komisji Europejskiej na przejęcie Żabki, przygotował nową strategię jej rozwoju – poinformował Puls Biznesu.
Spółka planuje m.in. upowszechnić format testowany od kilku miesięcy w wybranych sklepach, charakteryzujący się nowym logo - bez wizerunku żabki.
CVC wzbogaci wiedzą o światowych trendach dotychczasową politykę zarządu Żabki, który testuje nowe logo i asortyment. Będzie się wzorował na 7-Eleven, największej sieci handlu detalicznego na świecie.
Ma się zmienić też wnętrze sklepów i oferta. Fundusz chce dopasować koncepcję sklepu do potrzeb zapracowanego i zabieganego konsumenta. Będzie więcej zdrowych, gotowych posiłków - kanapek, sałatek czy zdrowych deserów, przekąsek z nasionami chia czy japońskich onigiri.
Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów spożywczych segmentu „modern convenience” działających pod markami Żabka i Freshmarket. Przez dziewiętnaście lat swego działania Żabka zdobyła pozycję lidera tego segmentu. Zaczynając od pierwszych sklepów w Poznaniu, urosła do ogólnopolskiej sieci posiadającej ok. 4,5 tys. sklepów franczyzowych prowadzonych przez ok. 3 tys. przedsiębiorców.