Nowy trend na rynku sklepów convenience

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Żabka
Nowy trend na rynku sklepów convenience

Format convenience dobrze wpisuje się w charakter działalności centrów handlowych. Wygodne zakupy spożywcze stają się dopełnieniem ich oferty.

Jeśli do niedawna sklepy pod logo Żabka były otwierane głównie w pobliżu osiedli mieszkaniowych, to teraz wkraczają na ścieżkę dużego handlu. Firma Żabka Polska chce być blisko swoich klientów także podczas zakupów w centrach i galeriach handlowych.

Jednym z ostatnich otwarć w ramach nowej strategii firmy jest sklep Żabka w Outlet Center w Białymstoku. Ten duży obiekt jest zlokalizowany w pobliżu licznych osiedli mieszkaniowych.

Jak zaznacza Agata Michalska, manager ds. ekspansji w centrach handlowych w firmie Żabka Polska, kolejne sklepy pod znanym logo będą się pojawiać również w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu. Format convenience bardzo dobrze wpisuje się w charakter tego typu obiektów, które chcą zapewnić swoim zabieganym klientom lub najemcom maksymalny komfort robienia zakupów.

Spółka Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram