Format convenience dobrze wpisuje się w charakter działalności centrów handlowych. Wygodne zakupy spożywcze stają się dopełnieniem ich oferty.
Jeśli do niedawna sklepy pod logo Żabka były otwierane głównie w pobliżu osiedli mieszkaniowych, to teraz wkraczają na ścieżkę dużego handlu. Firma Żabka Polska chce być blisko swoich klientów także podczas zakupów w centrach i galeriach handlowych.
Jednym z ostatnich otwarć w ramach nowej strategii firmy jest sklep Żabka w Outlet Center w Białymstoku. Ten duży obiekt jest zlokalizowany w pobliżu licznych osiedli mieszkaniowych.
Jak zaznacza Agata Michalska, manager ds. ekspansji w centrach handlowych w firmie Żabka Polska, kolejne sklepy pod znanym logo będą się pojawiać również w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu. Format convenience bardzo dobrze wpisuje się w charakter tego typu obiektów, które chcą zapewnić swoim zabieganym klientom lub najemcom maksymalny komfort robienia zakupów.
Spółka Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży.